....

....

ΣΟΚ>ΜΜΕ και άφρονες σύμβουλοι επιχειρούν να συντρίψουν τη δημοφιλία του Κυριάκου

              Παρεμβαση απο το Κουρδιστο Πορτοκαλι

Ο ίδιος θα πληρώσει ένα τίμημα πιο άγριο από αυτό που πλήρωσε το ΠΑΣΟΚ, ο ΓΑΠ, ο Βενιζέλος και πάει λέγοντας
                            

Σε μεγάλη παγίδα πάνε να ρίξουν έναν δημοφιλή πρωθυπουργό τα διψασμένα για περισσότερο δράμα ΜΜΕ και κάποιοι ανόητοι σύμβουλοί του. Η πλειοψηφία των ανοήτων και ημιμαθών δημοσιογράφων αλλά και οι εξίσου ανεγκέφαλοι τραχανοπλαγιάδες, σατυροβαρκάρηδες ιδιοκτήτες των ΜΜΕ οι οποίοι πιέζουν τη κυβέρνηση να φθάσει στα άκρα για λόγους τηλεθέασης πάνε να καταστρέψουν μια κυβέρνηση που παρά τις παραλείψεις της στέκεται αξιοπρεπώς. Πολύ καλύτερος από την κυβέρνησή του είναι ο ίδιος ο πρωθυπουργός.

Για πρώτη φορά στη μεταπολίτευση οι Ελληνες έχουν έναν “δυτικού” τύπου πρωθυπουργό. Ο Κυριάκος είναι καλύτερος από τον κρατιστή Εθνάρχη Καραμανλή, από τον λαικιστή Ανδρέα αλλά και από τον πατέρα του Κωνσταντίνο Μητσοτάκη.

Θα πρόκειται για αυτοχειρία εάν ο πρωθυπουργός υποκύψει στις εισηγήσεις υπουργών και συμβούλων αλλά και στην πίεση των ηλιθίων ΜΜΕ.

Το μέτρο της απαγόρευσης κυκλοφορίας είναι επικίνδυνο, απάνθρωπο και αναποτελεσματικό. Σε κάθε σπίτι, σε κάθε οικογένεια, αλλά και για ανθρώπους που ζούνε μόνοι τους μπορεί ανά πάσα στιγμή να υπάρξει μία έκτακτη ανάγκη. Εκείνη την ώρα δεν θα καθήσεις να συμπληρώσεις ένα έντυπο σαν κι αυτό που βλέπετε.

Υπάρχουν τρόποι να τιμωρηθούν οι ανόητοι εκδρομείς αλλά δεν είναι δυνατόν να τιμωρηθεί ολόκληρη η κοινωνία εξαιτίας τους.

Εάν έπρεπε κάποιοι να συλληφθούν είναι εκείνοι που το απόγευμα της Κυριακής περνάνε τα διόδια (και τη παραλιακή) και επιστρέφουν στην Αθήνα.

Εάν έπρεπε κάποιοι α συλληφθούν είναι όσοι επιστρέφουν από τα νησιά με πλοία, αεροπλάνα και ιδιωτικά σκάφη.

Το Κουρδιστό Πορτοκάλι καλεί τον πρωθυπουργό να μην προχωρήσει σ΄αυτό το μέτρο γιατί ο ίδιος θα πληρώσει ένα τίμημα πιο άγριο από αυτό που πλήρωσε το ΠΑΣΟΚ, ο ΓΑΠ, ο Βενιζέλος και πάει λέγοντας. Η δε οικονομία της χώρας θα κάνει μισό αιώνα να συνέλθει.


Άλλωστε δεν υπάρχουν οι δυνάμεις για να ελέγξουν 11 εκατ. κατοίκους. Είναι αναποτελεσματικό και επικίνδυνο.

Κυριάκο πρόσεχε…
 
Bασίλης Μπόνιος

kourdistoportocali.com 

1 σχόλιο:

  1. Ο μόνος λόγος αναδημοσίευσης του συγκεκριμένου άρθρου, είναι η ανάδειξη του ηλίθιου της... εβδομάδας!!!
    Βάζει πάνω απ όλα την επικοινωνιακή εικόνα και την δημοφιλία του Μητσοτάκη, από τις ζωές των Ελλήνων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.