Με αυτή την φωτογραφία οι εργαζόμενοι γιατροί νοσηλευτές και παραϊατρικό προσωπικό, στέλνουν το μήνυμα στους πολίτες της Λάρισας και σε όλη τη χώρα! facebook.com
Δεν υπάρχουν σχόλια