Το Άγιο Φως θα έρθει κανονικά το Μεγάλο Σάββατο στην Αθήνα, όχι όμως με την επισημότητα που γινόταν, αλλά με μια λιτή τελετή λόγω των δύσκολων συνθηκών που βιώνουμε, δήλωσε ο υφυπουργός Εξωτερικών Κώστας Βλάσσης στην ΕΡΤ και πρόσθεσε ότι η κυβέρνηση βρίσκεται σε συνεννόηση με την ισραηλινή κυβέρνηση για τη μεταφορά του Αγίου Φωτός από τον Πανάγιο Τάφο.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ, ΙΑΤΡΟΣ & ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα τον μαλώσει ο Χαρδαλιάς;