Σοβαρές καταγγελίες για θάνατο 52χρονου: Κόλλησε στη δουλειά, αλλά το εργοστάσιο δεν κλείνει

Σοβαρά ερωτήματα έχουν προκύψει από τον θάνατο 52χρονου άνδρα στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου στη Θεσσαλονίκη από κοροναϊό.
Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδουν τοπικά μέσα, ο άνδρας, χειριστής κλάρκ, είχε κολλήσει από συνάδελφό του κατά τη διάρκεια της εργασίας τους σε εργοστάσιο χημικής βιομηχανίας στη Σίνδο, το οποίο ωστόσο εξακολουθεί να λειτουργεί παρά τα κρούσματα. Όπως δήλωσε o πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης Χάρης Κυπριανίδης, «προχωρήσαμε σε καταγγελία στην αστυνομία για το γεγονός ότι η επιχείρηση συνέχιζε να λειτουργεί παρά το κρούσμα κορωνοϊού, ενώ ζητάμε η επιχείρηση να κλείσει προσωρινά λόγω των κρουσμάτων».
tvxs.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια