....

....

Με ύφος Χαρδαλιά ο Διοικητής της6ηςΥΠΕ απαγορεύει στουςΔιοικητές Νοσοκομείων να προβαίνουν σε οποιανδήποτε ενημέρωση των δημοσιογράφων, εάν δεν έχουν λάβει προηγουμένως την έγκρισή του!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.