Κορονοϊός: Τρεις ακόμα νεκροί, κατέληξαν δύο 60χρονοι και ένας 61χρονος - slpress.gr: Ακόμη τρία άτομα έχασαν τη ζωή τους από τον κορονοϊό, ανεβάζοντας σε 96 τον συνολικό αριθμό των νεκρών στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για έναν 60χρονο, ο οποίος νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης, καθώς και επιπλέον δυο άνδρες, ηλικίας 60 και 61 ετών, οι οποίοι βρίσκονταν στο Νοσοκομείο «Σωτηρία». Μέχρι στιγμής, δεν έχει διευκρινιστεί …
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια