....

....

Παγκόσμια πρωτοτυπία από το ΕΚΑΒ 9:

Περιήγηση στην Αλεξανδρούπολη *του Νίκου Τσιαμούρα - Εφημερίδα ...

Στους δύο χωρεί και... τρίτος!


Εν μέσω πανδημίας, απαγόρευσης κυκλοφορίας, συναθροίσεων και συγχρωτισμού, η Διεύθυνση του ΕΚΑΒ Αλεξανδρούπολης, τοποθετεί με απόφασή της, όσους έχουν απαλλαγή καθηκόντων, ως τρίτο άτομο στο ασθενοφόρο, προς γνώση και συμμόρφωση! 

Είναι, μια εντελώς νέα επιστημονική προσέγγιση στη χρήση του προσωπικού! 


14 σχόλια:

  1. Ο δολοφόνος γυρίζει πάντα στον τόπο του εγκλήματος.
    Ενίοτε δε με λύσσα και ρεβανσισμό.
    Ή όπως είπε και ο Μαρξ :
    Η ιστορία επαναλαμβάνεται, την πρώτη φορά σαν τραγωδία και τη δεύτερη σαν φάρσα (δηλ. σαν κωμωδία)!
    Παρεμπιπτόντως, επειδή τώρα τελευταία είναι της μόδας οι δωρεές στη Δημόσια Υγεία (από ΜΕΘ μέχρι και πιτόγυρα), μια ερώτηση:
    Μήπως είναι στα σκαριά και καμιά επίσκεψη στον ψευδομουφτή Μετέ για καμιά δωρεά;
    Παλιός γνώριμος. Ξέρετε εσείς!

    Υ.Γ. Θα είμαστε εδώ παρόντες/ούσες. Και αυτή τη φορά θα είναι διαφορετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν δηλώσετε παρόντες σκεφτείτε και τι θα πείτε μπας και έρθει το σευυπ για κάποια πραγματάκια που κάνατε τόσα χρόνια.

      Διαγραφή
  2. Φαίνεται ότι τα νέα παγκόσμια επιστημονικά δεδομένα και ακαδημαϊκές προσεγγίσεις για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού από τους Διασώστες, επιβάλλουν νέες διαδικασίες στον χειρισμό των Ασθενών!
    Επίσης προφανώς τόσα χρόνια εμπειρία στην αντιμετώπιση Επειγόντων, επιβάλλει νέες εκδικητικές μεθόδους :
    Τρεις-τρεις, όπως τραγουδούσε ο Γερμανός παλιά "δυό-δυό, στην μπανιέρα δυό-δυό".

    Το παράξενο είναι ότι μάλλον έπεσε συνδικαλιστική αφωνία στην περιοχή της Θράκης αλλά και την ευρύτερη της Β. Ελλάδας.
    Έτσι σφραγίζονται οι καλές συμφωνίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι αισχρό να μιλάτε ενώ ξέρετε το τι επικρατούσε στο παράρτημα μας με τον προηγούμενο διευθυντή και τους κολλητούς του. Μας διάλυσε με τις στερήσεις μισθών μαζί με την διοίκηση με εντολές που έδιναν οι δήθεν συνάδελφοι μας. Ευτυχώς υπάρχει και η δικαιοσύνη και οι μηνύσεις κατά του προηγούμενου διευθυντή για να κλείσει αυτός ο εφιάλτης που ζήσαμε 3 χρόνια.Να ντρέπεστε για τους δήθεν συναδέλφους που τώρα στηρίζετε.Αλλά ποιός έχασε την ντροπή θα με πείτε για να την βρείτε εσείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται πως "οι διωγμένοι" τα βρήκαν μέσω του Σωματείου με την καινούργια διεύθυνση (ναι εκείνη την παλιά, που κάποτε το Σωματείο ήταν στα κάγκελα με καταγγελίες εναντίον της, μέχρι και την ΠΟΠΕΚΑΒ βάλανε να καταγγέλει) γι' αυτό και η αφωνία;

      Διαγραφή
    2. Αισχρός/ή είναι όποιος συκοφαντεί!

      Διαγραφή
  4. Στους δύο χωρεί και τρίτος; Ώπα;
    Μερακλίδικα πράγματα δηλαδή με τα νέα ήθη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο άμεσα ενδιαφερόμενος ρωτήθηκε για την ανάρτηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί και ο ίδιος να έστειλε το έγγραφο στο σάιτ "η συριζοσφήκα του εκαβ"

      Διαγραφή
    2. Αν νομίζεις ότι είναι θέμα μόνο του άμεσα ενδιαφερόμενου, είσαι βαθειά νυχτωμένος ή νυχτωμένη!
      Αύριο θάναι η σειρά σου και δεν θα το πάρεις είδηση....

      Διαγραφή
    3. Ο άμεσα ενδιαφερόμενος, είναι όλοι/ες οι συνάδελφοι.
      Η εφαρμογή κανόνων που δεν προβλέπονται στον Κανονισμό Λειτουργίας Πληρωμάτων ή στους Κανονισμούς του ΕΚΑΒ, αφορούν σε όλες/ους μας!
      Τι ακριβώς είναι αυτό που δεν καταλαβαίνεις;

      Διαγραφή
    4. Θα προστεθεί τώρα ένα άρθρο ακόμα στον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας του εκαβ, που να προβλέπει τρίτο άτομο στα ασθενοφόρα, έτσι για να δείχνουμε πολλοί!!!

      Διαγραφή
    5. Συνάδελφε ανώνυμε μήπως προβλέπει ο εσωτερικός κανονισμός να μην φαίνεσαι στο πρόγραμμα για κάποια χρόνια αλλά να παίρνεις και εξαιρέσιμα και εκτός έδρας ; Μήπως προβλέπει ο εσωτερικός κανονισμός να σου απαγορεύουν από απόγευμα να κάνεις μετά πρωί όταν το ζητάς εσύ, αλλά να στο επιβάλλουν όταν θέλουν αυτοί και δεκάδες άλλες ασχήμιες που έκαναν με τον προηγούμενο διευθυντή.

      Διαγραφή
  6. Μωρέ σκασίλα που τραβάτε, γιατι βλέπουν το φως της δημοσιότητας αυτά που γίνονται!!!
    Ας μην τα κάνατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.