....

....

Επιλεκτικές συνδικαλιστικές ευαισθησίες

 Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Στις δυο πρώτες ανακοινώσεις, βλέπουμε την σπουδή και την συνδικαλιστική κάλυψη των σωματείων προς τους υπευθύνους, που αντικαταστάθηκαν.

1 Σωματείο Καβάλας 

2 Σωματείο Θεσσαλίας 


Στην τρίτη ανακοίνωση βλέπουμε την διευκρινιστική παράγραφο των συνδικαλιστών, ότι τα σωματεία δεν έχουν χρώματα και κόμματα!


3
Σωματείο Δ. Ελλάδας


Με βάση αυτά, θα περιμέναμε την θέση των σωματείων αντίστοιχα, για τις πρόσφατες αντικαταστάσεις στα παραρτήματα Θεσσαλίας και Θράκης! 


Εκτός κι αν τώρα απέκτησαν και χρώμα και.. κόμμα, οπότε, δεν τους το επιτρέπουν!!!


 

4 σχόλια:

  1. Μα η διατεταγμένη τους υπηρεσία, δεν τους το επιτρέπει!
    Δύο μέτρα, δύο σταθμά...
    Θέτουν υποθήκες για το μέλλον οι άνθρωποι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε όλες αυτές τις ανακοινώσεις συνδετικός κρίκος ειναι ο προηγούμενος αντιπρόεδρος με τις εξορμήσεις και τις παρςμβλασεις του.Αν δεν ηταν αυτός και μερικά άλλα καλόπαιδα στο εκαβ δεν θα υπήρχε τέτοια ένταση και θυμός.Κάντε και καμια αυτοκριτική.Μάθετε από τις βλακείες που κάνατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν συμμορφώνονταν στις απαιτήσεις των αιώνιων "εκπροσώπων", δεν θα υπήρχε πρόβλημα, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το τέλειο θα ήταν να μην υπήρχε κανένας που να διαφωνεί με το υπάρχων σύστημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.