....

....

ΦΩΤΟ: Δυσαρέσκεια Πολάκη για τη μη λειτουργία της μονάδας παραγωγής οξυγόνου στο Νοσοκομείο Χανίων




Υλοποίησε τη δέσμευσή του και παρέδωσε υγειονομικό υλικό ίσο με τον μισό μισθό του – Ποια είναι η αλήθεια για τη συνάντηση του πρώην Υπουργού με εκπρόσωπο του σωματείου εργαζομένων

Την έντονη δυσαρέσκειά του για τη μη λειτουργία της μονάδας παραγωγής οξυγόνου του Νοσοκομείου Χανίων εκφράζει με ανάρτηση στην προσωπική του σελίδα σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο πρώην αναπληρωτής Υπουργός Υγείας και νυν βουλευτής Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ, Παύλος Πολάκης.

Παράλληλα, ο κ. Πολάκης ζητά ευθύνες συνολικά από τους συναρμόδιους φορείς, ενώ εξαπολύει “βέλη” και την αδιαφορία επί του θέματος από τους τρεις κυβερνητικούς βουλευτές στα Χανιά.

Σε σχετική ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει:

Παυλος Πολακης 3 ώρες πριν

Κατέβηκα σήμερα στα Χανια ,συναντήθηκα με το Σωματείο εργαζομενων του νοσοκομειου και το Σωματείο του ΕΚΑΒ και υλοποίησα αυτό που είχα υποσχεθεί για τη στήριξη του συστήματος Υγειας μέσω του μισθού μου .
ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΩ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΕΔΕΙΞΑ ΩΣ ΘΕΜΑ Η ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΟΞΥΓΟΝΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ;;;;
Επαναλαμβάνω λοιπόν ,προς διοικηση νοσοκομειου ,προς διευθυνση ,πολεοδομίας ,προς δήμαρχο Χανιων ,προς περιφέρεια Κρήτης ,προς αποκεντ...
Δείτε περισσότερα
Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, άτομα στέκονται και υπαίθριες δραστηριότητες

Όντως, παρούσα στη συνάντηση ήταν η Νάντια Μπικόφ, η οποία είναι εκπρόσωπος των εργαζομένων του Τομέα Χανίων του ΕΚΑΒ στο Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων ΕΚΑΒ. Η κα Μπικόφ παρέλαβε μάλιστα και τον φάκελο με τα χρήματα από τον κ. Πολάκη, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία.
 parakritika.gr

2 σχόλια:

  1. ΤΙ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΦΟΡΑΕΙ ;ΔΕΝ ΤΟ ΕΔΙΝΕ ΤΟ ΧΙΛΙΑΡΙΚΟ ΑΛΛΟΥ Ο ΠΟΛΑΚΗΣ ΝΑ ΕΠΙΑΝΕ ΤΟΠΟ ; ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΔΩΣΕ ;ΕΠΕΙΔΗ ΗΠΙΑΜΕ ΜΙΑ ΡΑΚΗ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΓΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΧΑΝΙΩΝ ;ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΣΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άρχισαν να γαβγίζουν τα μαντρόσκυλα, μόλις έγινε κάτι που είναι ανεξέλεγκτο και δεν είναι του γούστου τους!
    Γράφεις και με κεφάλαια γράμματα δείχνοντας τα δόντια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.