....

....

Διαβάστε στην ΑΥΓΗ του Σαββάτου: Άφησαν ανοχύρωτους τους Ρομά


 


Πολλά κρούσματα κορωνοϊού στη συνοικία Νέα Σμύρνη της Λάρισας. Σε καραντίνα από χθες τη νύχτα η περιοχή. Κανένα σχέδιο για την οικονομική επιβίωση των Ρομά

Από καιρό καλούσαν οι ομοσπονδίες των Ρομά την κυβέρνηση να πάρει συγκεκριμένα μέτρα για την προστασία τους χωρίς ανταπόκριση

Ανδρέας Ξανθός: Δεν πρέπει να επιτρέψουμε συνθήκες κοινωνικού δαρβινισμού στη χώρα

Θεανώ Φωτίου: Οι Ρομά ζουν σε απάνθρωπους καταυλισμούς και υφίστανται κοινωνικές διακρίσεις, ανισότητες και αποκλεισμό. Χρειάζονται στήριξη τώρα

Αλέξης Τσίπρας για την απόφαση του Eurogroup:
  Χάθηκε μια μεγάλη ευκαιρία
 
Συμβιβασμός με γαλλογερμανική σφραγίδα υπό τον φόβο των αγορών και παραπομπή στη σύνοδο κορυφής
 


left.gr

5 σχόλια:

  1. Δάκρυσε η Ελλάδα για τους γύφτους.Ούτε και στην Αυγή τους νοιάζει αλλά είναι τα ψηφαλάκια στη μέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι τέτοιοι ρατσιστές και Ακροδεξιοί "Ελληνάρες πατριώτες" σαν κι εσένα χρόνια τώρα οδήγησαν τους Ρομά στο περιθώριο...

      Διαγραφή
    2. Είδαμε και επί σύριζα που τους επανένταξε στην κοινωνία και στα σχολεία.Ούτε την πραγματικότητα δεν μπορείς να δεις και γράφεις την καραμέλα ρατσιστές και ακροδεξιοί όπως συνηθίζετε εσείς οι δήθεν προοδευτικοί αλλά με συμπεριφορά φασίστα και τσέπη μεγαλοαστού .Σε πείραξε η καραντίνα όχι πως πριν θα ήσουν καλά στα μυαλά.

      Διαγραφή
    3. Αν νομίζεις ότι το θέμα ένταξης των Ρομά στην κοινωνία, είναι ζήτημα τριών και τεσσάρων χρόνων, τότε κοιμάσαι τον ύπνο του δικαίου.
      Κι αυτό είναι το καλό σενάριο, γιατί με το άλλο δεν είσαι μακρυά από τους Ναζί...

      Διαγραφή
  2. Δεν είδες την Τατιάνα στον ΣΚΑΙ το μεσημέρι, να δεις τι ωραία που δικαιολογούσε τους άλλους στην Ξάνθη, που έκαναν αρραβώνες και γλέντι;
    Ψάξτε αλλού για χάδια!
    Στα ΜΜΕ και σε όσους θα καταβροχθίσουν χρημα δωρεάν 11 εκατομμυριάκια είναι αυτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.