Άσε μας ρε Κωνσταντίνου που θα πεις εσύ ντροπή.Τον Ζαρογιάννη και το τι έχει κάνει τόσα χρόνια για τον τομέα τα ξέρεις ; Εκτός αν μαθαίνεις πληροφορίες μόνο από τον george που τα λέει όλως θέλει.Ενα μπάχαλο τον κάνατε τον τομέα 4 χρόνια .οπως και το παράρτημα με την διευθύντρια που είχατε βάλει.
Κύριε george ο άλλος ο Γιώργος από τα Τρίκαλα έκανε και δύο πράγματα για τον τομέα του σε αντίθεση με σένα που έχεις βοηθήσει απκλειστικά τον εαυτό σου
Καλά εκείνος ο μελαχροινός ο ψηλός, δεν είναι Διευθυντής; Τον έφαγαν τη θέση και είδηση δεν πήρε; Εκτός κι αν πρέπει να την ποτίζουμε πότε-πότε τη γλάστρα, για να μη ξεραθεί...
Άσε μας ρε Κωνσταντίνου που θα πεις εσύ ντροπή.Τον Ζαρογιάννη και το τι έχει κάνει τόσα χρόνια για τον τομέα τα ξέρεις ; Εκτός αν μαθαίνεις πληροφορίες μόνο από τον george που τα λέει όλως θέλει.Ενα μπάχαλο τον κάνατε τον τομέα 4 χρόνια .οπως και το παράρτημα με την διευθύντρια που είχατε βάλει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλίμονο!
ΔιαγραφήΟ Γιώργης, ο καλύτερος, με το αζημίωτο βέβαια!
Αυτός θα το πάρει το ανθυγιεινό, ή θα πρέπει να βρει κι άλλο νυχτομάγαζο για τραγούδι!!!
Κύριε george ο άλλος ο Γιώργος από τα Τρίκαλα έκανε και δύο πράγματα για τον τομέα του σε αντίθεση με σένα που έχεις βοηθήσει απκλειστικά τον εαυτό σου
ΔιαγραφήΠέντε κρίκοι ένα τάλιρο, για περάστε...
ΔιαγραφήΔηλαδή, θες να μου πεις ότι γίνεται υπεύθυνος για να προασπίσει τα συμφέροντά σου και όχι για δικό του όφελος;
Και κάτι ακόμα, δεν είχα ποτέ ως σήμερα, ούτε θέσεις υπευθύνου, ούτε εφάρμοσα πολιτικές κυβερνητικές και κομματικές απέναντι σε συνάδελφους.
Καλά εκείνος ο μελαχροινός ο ψηλός, δεν είναι Διευθυντής;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον έφαγαν τη θέση και είδηση δεν πήρε;
Εκτός κι αν πρέπει να την ποτίζουμε πότε-πότε τη γλάστρα, για να μη ξεραθεί...
Τώρα πλέον ξέρετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε Σαββατόβραδο, στα κλαρίνα!
Εσύ κλαρίνα ονειρεύεσαι.Να προσέχεις το σαγόνι σου μη σου μείνει κανένα κουσούρι
Διαγραφή