....

....

ΕΚΑΒ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

 
Την ώρα που το ΕΚΑΒ και ο ελληνικός λαός δίνει αγώνα μάχης ενάντια στον κορωνοιό, ο Διευθυντής Θεσσαλίας εκτελεί μικροκομματικά συμφέροντα!!!
ΝΤΡΟΠΗ κ.Παπαευσταθίου!!!

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία. 




7 σχόλια:

  1. Άσε μας ρε Κωνσταντίνου που θα πεις εσύ ντροπή.Τον Ζαρογιάννη και το τι έχει κάνει τόσα χρόνια για τον τομέα τα ξέρεις ; Εκτός αν μαθαίνεις πληροφορίες μόνο από τον george που τα λέει όλως θέλει.Ενα μπάχαλο τον κάνατε τον τομέα 4 χρόνια .οπως και το παράρτημα με την διευθύντρια που είχατε βάλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο!
      Ο Γιώργης, ο καλύτερος, με το αζημίωτο βέβαια!
      Αυτός θα το πάρει το ανθυγιεινό, ή θα πρέπει να βρει κι άλλο νυχτομάγαζο για τραγούδι!!!

      Διαγραφή
    2. Κύριε george ο άλλος ο Γιώργος από τα Τρίκαλα έκανε και δύο πράγματα για τον τομέα του σε αντίθεση με σένα που έχεις βοηθήσει απκλειστικά τον εαυτό σου

      Διαγραφή
    3. Πέντε κρίκοι ένα τάλιρο, για περάστε...

      Δηλαδή, θες να μου πεις ότι γίνεται υπεύθυνος για να προασπίσει τα συμφέροντά σου και όχι για δικό του όφελος;

      Και κάτι ακόμα, δεν είχα ποτέ ως σήμερα, ούτε θέσεις υπευθύνου, ούτε εφάρμοσα πολιτικές κυβερνητικές και κομματικές απέναντι σε συνάδελφους.

      Διαγραφή
  2. Καλά εκείνος ο μελαχροινός ο ψηλός, δεν είναι Διευθυντής;
    Τον έφαγαν τη θέση και είδηση δεν πήρε;
    Εκτός κι αν πρέπει να την ποτίζουμε πότε-πότε τη γλάστρα, για να μη ξεραθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τώρα πλέον ξέρετε.
    Κάθε Σαββατόβραδο, στα κλαρίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ κλαρίνα ονειρεύεσαι.Να προσέχεις το σαγόνι σου μη σου μείνει κανένα κουσούρι

      Διαγραφή

Από το Blogger.