....

....

Η έλλειψη γιατρών και προσωπικού το μεγαλύτερο "αγκάθι" στο νοσοκομείο Ρεθύμνου

Η έλλειψη γιατρών και προσωπικού το μεγαλύτερο  

Το μεγαλύτερο πρόβλημα για το νοσοκομείο Ρεθύμνου παραμένει το θέμα της υποστελέχωσης, όπως σημείωσε και η διευθύντρια της Παθολογικής Κλινικής, Ελένη Ιωαννίδου, η οποία τόνισε πως “ξέρουμε ότι το νοσοκομείο μας δεν είναι το καλύτερο, αλλά ο λόγος  δεν είναι επειδή είμαστε κακοί γιατροί ή το προσωπικό αδιάφορο.
“Ο κ. Κικίλιας μιλάει για επικουρικό προσωπικό φαντάζομαι και όχι για θέσεις αιχμής. Είμαστε δυο γιατροί στην παθολογική και μια αποσπασμένη αγροτική γιατρός. Στην Πνευμονολογική είναι δυο μόνιμοι γιατροί, μια αγροτικός και μια αποσπασμένη από το ΠΕΔΥ, αλλά με αυτό το προσωπικό προφανώς δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε μια πανδημία. Δουλεύουμε χωρίς ρεπό, με άπειρες εφημερίες συνεχείς. Αυτό συμβαίνει εδώ και ένα χρόνο. Αυτό που πρέπει όλοι να καταλάβουν είναι ότι νοσοκομείο χωρίς ανθρώπους είναι ένα τίποτα. Αν δεν ενισχυθεί το σύστημα υγείας ούτε και με αφορμή την πανδημία, τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας”.

goodnet.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.