ΚΚΕ: Πρωτότυπο σποτ αλληλεγγύης για τον κορωνοϊό - «Κανένας μόνος, όλοι για έναν και ένας για όλους»
«Εργοδοσία και κυβέρνηση αφήνουν απροστάτευτους τους εργαζόμενους στους χώρους δουλειάς.
Στο βωμό του κέρδους θυσιάζουν τα πάντα!
Παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας!
Ερχόμαστε σε επαφή με τα σωματεία μας.
Ερχόμαστε σε σύγκρουση με την εργοδοσία, αυξάνουμε την πίεση, τη διεκδίκηση για μέτρα ασφάλειας.
Καταγγέλλουμε σε όλο το λαό την άθλια κατάσταση που υπάρχει μέσα στους χώρους δουλειάς μας.
Συνδικάτα και εργαζόμενοι ενεργοποιούμε Επιτροπές Υγείας και Ασφάλειας όπου υπάρχουν στους χώρους δουλειάς, οι οποίες προβλέπονται από νόμο. Δημιουργούμε νέες.
Κανένας μόνος. Όλοι για έναν και ένας για όλους.
Μένουμε Δυνατοί! Δεν μένουμε σιωπηλοί!», αναφέρει χαρακτηριστικά στο μήνυμά του το ΚΚΕ.
matrix24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια