Άρχισαν τα καραγκιοζιλίκια οι Αριστεροί «επαναστάτες» των νοσοκομείων

Εν μέσω κορωνοϊού γιατροί έκαναν συγκέντρωση στον Ευαγγελισμό - Επενέβη η αστυνομία
Σήμερα είναι η Παγκόσμια Ημέρα Υγείας και γιατροί και νοσηλευτές στον Ευαγγελισμό έκαναν εν μέσω κορωνοϊού συγκέντρωση στην είσοδο του νοσοκομείου.Οι δεκάδες συγκεντρωμένοι ενοχλήθηκαν και όταν εμφανίσθηκε η αστυνομία και προκλήθηκε μικρή ένταση. Τελικά οι αστυνομικοί σε ένδειξη καλής θέλησης αποχώρησαν και το ίδιο και οι συγκεντρωμένοι…
lykavitos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια