ΧΑΣΑΜΕ ΒΗΜΑΤΙΣΜΟ…ΜΑΣ ΚΤΥΠΗΣΕ ΙΟΣ... ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ...ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΜΜΕ-ΥΙΟΣ
menoi
Από fb Zafeiris Kostopoulos

ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΡΔΑΤΟΥ:
ΑΠΡΙΛΙΟΣ ΤΟΥ 1822 ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΕΝ ΚΟΡΙΝΘΩ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΖΗΤΗΣΑΝ ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ.
ΤΟ 1941 ΘΕΣΠΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ (340/1941) ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΓΕΝΙΚΕΥΘΕΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ.
ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΔΕΙΑΣ ΜΕΤ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ (539/1945).
ΤΟ 1951 ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΕ Ο 13ΟΣ ΜΙΣΘΟΣ ΧΟΡΗΓΗΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ ΕΚΤΑΚΤΗ ΟΙΚΟΜΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΕΟΡΤΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΝΕΟ ΕΤΟΣ.
ΔΙΑ
ΤΟ Α. ΝΟΜΟ 1777/1951 ΚΥΡΩΘΕΝΤΑ ΔΙΑ ΤΟΥ 1901/1951 ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΓΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΜΟΥ ΤΩΝ ΠΑΣΧΑ
ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ.
ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 1082/1980. ΤΑ ΔΩΡΑ ΜΕΤΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ.
ΜΕ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ, ΑΝ… ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ …ΘΑ ΒΟΥΛΙΑΞΟΥΜΕ…
ΒΟΥΛΙΑΞΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΙ. ΣΏΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΛΙΤ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.
"ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ... Η... ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΖΗΣΕΙ".
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΓΏΝΩΝ ΤΟΥΣ, ΤΩΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΩΝ ΤΟΥΣ, ΤΩΝ
ΝΙΚΩΝ ΤΟΥΣ, ΤΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΕΒΑΛΛΑΝ, ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ
ΞΑΝΑΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ. ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ, Η ΣΥΝΟΧΗ, ΟΙ ΣΥΜΑΧΙΕΣ.
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΒ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ 'Η ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΠΟΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
Η ΑΝΑΖΉΤΗΣΗ ΔΩΡΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΕΊΝΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ.
<μόνο σε είδος μπορούμε και πρέπει να αμείβεστε>.
Το
βοήθημα που ονομάστηκε, αρχικά ως επιστροφή του δώρου Πάσχα νοερώς, με
νότες για μόνιμη πλέον παροχή του ξανά και μετά 10 χρόνια από την
περικοπή του, που κατά λάθος μπήκε αλλού και μπερδεύτηκε με άλλο που
είναι για την συγκεκριμένη στιγμή, όπως εποχικοί,
ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΙ... που… που… που έγινε... κορωνοεπίδομα, σε μορφή εφάπαξ.
ΟΤΑΝ
και αυτό, με τους ίδιους μνημονιακούς νόμους που υπέγραψαν και στόχο
είχαν και τότε να μας ξανασώσουν, το ίδιο λένε και τώρα ότι προσπαθούν
να μας σώσουν οικονομικά και υγειονομικά.
ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ…
Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΕΧΕΙ
ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΙΤΗΣ...
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!!!!!!!!!
Από fb Zafeiris Kostopoulos

Δεν υπάρχουν σχόλια