....

....

Το «ευχαριστώ» του ΕΚΑΒ στον ΠΡΟΣΥΦΛΑ

Το «ευχαριστώ» του ΕΚΑΒ στον ΠΡΟΣΥΦΛΑ

Οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ Θεσσαλίας ευχαριστούν τον συνεταιρισμό φαρμακοποιών ΠΡΟ.ΣΥ.ΦΛΑ Λάρισας για την προσφορά τους με τέσσερα ηλεκτρονικά θερμόμετρα.

onlarissa.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.