Καστοριά: Ο απών πνευμονολόγος βουλευτής ΝΔ ζητά τα ρέστα από την κτηνίατρο Τελιγιορίδου (Ηχητικό)

Την… επιστράτευση της πρώην υφυπουργού και κτηνιάτρου, Ολυμπίας Τελιγιορίδου, ζητά ο βουλευτής Καστοριάς με τη ΝΔ και πνευμονολόγος, Ζήσης Τζηκαλάγιας,
ο οποίος ισχυρίζεται ότι προέχει η βουλευτική έναντι της ιατρικής του
ιδιότητας αν και η Βουλή «έκλεισε», τονίζοντας παράλληλα για τη
βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ ότι «γιατρός είναι κι αυτή, έστω των κτηνών».
Βέβαια, είπε πως «αν ο πόλεμος μεγαλώσει», θα ξαναβάλει την άσπρη ποδιά. Από την άλλη, όμως, οι κακές γλώσσες λένε πως όταν πήγε μέσα Μαρτίου στο νοσοκομείο για να βοηθήσει, εκείνος κλείστηκε σε ένα γραφείο, έβγαλε μια φωτογραφία και έπειτα λάνσαρε στα κανάλια το προφίλ του υπεύθυνου πολιτικού.
Στη συνέχεια της συνέντευξής του, δεν δίστασε να ζητήσει από την έτερη βουλευτή του νομού, Ολυμπία Τελιγιορίδου, η οποία είναι κτηνίατρος, να πάει στο νοσοκομείο για να βοηθήσει! «Ξέρετε η κ. Τελιγιορίδου είναι κτηνίατρος, τι να κάνει...» απόρησε ο δημοσιογράφος, με τον βουλευτή της συμπολίτευσης να απαντά: «Μπορεί να βοηθήσει σαν υγειονομικός στη δεύτερη ή στην τρίτη γραμμή. Αν θέλει να υπερακοντίσει σε προσφορά, γιατρός είναι κι αυτό, έστω των κτηνών… Μπορεί να έρθει στο νοσοκομείο, θα βρεθεί κάποιος ρόλος και για αυτήν...».
Ακούστε το ηχητικό:
Ακούστε εδώ
documentonews.gr
Δεν πάει ο ίδιος γιατι έχει την λερωμένη την... κάλτσα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή