Α. Ξανθός από το νοσοκομείο Ρεθύμνου: Κοινωνική απαίτηση η έμπρακτη στήριξη του ΕΣΥ και των ανθρώπων του

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας και τη σημερινή κινητοποίηση των νοσοκομειακών γιατρών,ο βουλευτής και τομεάρχης Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ Ανδρέας Ξανθός επισκέφθηκε το Νοσοκομείο Ρεθύμνου και συζήτησε με το Διοικητή του Νοσοκομείου κ. Ε.Μαρκάκη,τονΔιευθυντή της Ιατρικής Υπηρεσίας κ.Β. Ακτουδιανάκη, τονΔιευθυντή της ΜΕΘ κ.Χ. Μαρκάκη,τηΔιευθύντρια της Παθολογικής Κλινικής καιΠρόεδροτου Επιστημονικού Συμβουλίου κα Ε. Ιωαννίδου και τον Πρόεδροτης Ένωσης Γιατρών ΕΣΥ κ.Η. Σαμιώτη,την προετοιμασία που έχει γίνει και τις δυσκολίεςπου αντιμετωπίζουν στη διαχείριση της πανδημίας. Οι εκπρόσωποι του Νοσοκομείου τόνισαν ότι το επίπεδο οργάνωσης και επιχειρησιακού σχεδιασμού για την αντιμετώπιση ύποπτων ή βεβαιωμένων κρουσμάτων με Covid-19 είναι ικανοποιητικό και ότι αυτό που απαιτείται είναι η επιπλέον ενίσχυση με ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό,καθώς και η μεγαλύτερη διαθεσιμότητα ειδικού εξοπλισμού (αναπνευστήρες,κλπ) και μέσων ατομικής προστασίας του προσωπικού.Ο κ.Α. Ξανθός από την πλευρά του επισήμανε ότιαυτή η υγειονομική κρίση ανέδειξε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την τεράστια αξία των δημόσιων συστημάτων καθολικής κάλυψης υγείας.Οφείλουμε όλοι, κράτος, πολιτικό σύστημα,κοινωνικοί φορείς,ναδεσμευτούμε για την ενδυνάμωση του δημόσιου συστήματος υγείας και των υγειονομικών,που διαχρονικά, αλλά πολύ περισσότερο αυτήν την περίοδο με την πανδημία, δίνουν τη μάχη στην πρώτη γραμμή. Μετά τα «χειροκροτήματα» και τα «ευχαριστώ» τώρα είναι η ώραμιας μεγάλης επένδυσης στη Δημόσια Υγεία και μιας αποφασιστικήςενίσχυσηςτων νοσοκομείων,των Κέντρων Υγείας και των υπόλοιπων δημόσιων δομών με ανθρώπινο δυναμικό,υποδομές,εξοπλισμό και μέσα.Ο ΣΥΡΙΖΑ,δήλωσε ο κ.Α. Ξανθός,ενώνει τη φωνή του και ενισχύει τη διεκδίκηση των ανθρώπων της δημόσιας περίθαλψης για άμεση και αποτελεσματικήαντιμετώπιση των προβλημάτων και των ελλείψεων στο ΕΣΥ. Είναι κοινωνική απαίτηση,τόνισε, η έμπρακτηστήριξητου ΕΣΥ και των ανθρώπων του.Και είναι υποχρέωση της Πολιτείας,ειδικά σήμερα που υπάρχει χαλάρωση των δημοσιονομικών περιορισμών καιευρεία πολιτική και κοινωνική συναίνεση,να διασφαλίσει ως ελάχιστη αναγνώριση της ανεκτίμητης προσφοράς των εργαζομένων του Δημόσιου Συστήματος Υγείας:1.Την επάρκεια των μέσων ατομικής προστασίας για να συνεχίσουν με ασφάλεια να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους.
2.Τη χορήγηση του έκτακτου «δώρου Πάσχα» σε όλο το ιατρικό,νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό που υπηρετεί σήμερα στις δημόσιες δομές Υγείας,ανεξάρτητα από εργασιακή σχέση ή το χρόνο ανάληψης υπηρεσίας.3.Την ένταξη όλων τωνυγειονομικών σε καθεστώς ΒΑΕ (Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων).4.Τησταδιακή αναβάθμιση του ιατρικού μισθολογίου και των αμοιβών του λοιπού προσωπικού του ΕΣΥ,αμέσως μετά την εκτόνωση της υγειονομικής κρίσης.5.Την επιτάχυνση των προσλήψεων επικουρικών γιατρώνκαι λοιπούπροσωπικού για τη λειτουργική υποστήριξη των επιπλέον κλινών νοσηλείας και κλινών ΜΕΘ που έχουν αναπτυχθεί στο ΕΣΥγια ασθενείς με Covid-19.6.Τη δρομολόγηση μέσα στο 2020,4000 μόνιμων προσλήψεων γιατρών, νοσηλευτών και άλλων εργαζομένων στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας για να καλυφθούν με σταθερότρόπο και σε βάθος χρόνου οι πάγιες και διαρκείς ανάγκες των νοσοκομείων και των Κέντρων Υγείας.
Δείτε εδω
ygeianet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια