....

....

ΒΡΕ , ΚΑΛΩΣ ΤΑ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ή αλλιώς ΚΑΛΗ ΚΙ Η ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ ΔΟΥΛΕΜΑ

ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΑΒ: Το ευχαριστώ του Πολάκη στη Ρένα Δούρου!!! Έτσι είναι ... 

Ο παραπάνω τίτλος εκφράζει ακριβώς το περιεχόμενο της επιστολής δύο μελών του Δ.Σ. του Σωματείου Εργαζομένων Θεσσαλονίκης.
 
Χαράς ευαγγέλια για τους (τους μονίμως απόντες από τους αγώνες, αλλά πάντα παρόντες στο ρουσφέτι) συνδικαλιστές που με ξένα κόλλυβα αποφάσισαν να κάνουν κηδεία:

Ανακοινώνει η κυβέρνηση 673 προσλήψεις επικουρικών στο ΕΚΑΒ. 

Όχι ΜΟΝΙΜΩΝ!
 
Βλέπετε ο επικουρικός υπάλληλος είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμος από τον μόνιμο.

Μακάρι έστω κι έτσι να ενισχυθεί το ΕΚΑΒ, αλλά αμφιβάλλουμε για τους τελικούς αριθμούς.

Και βέβαια δεν είναι μόνιμοι, όπως οι 404 που προσέλαβε το ΕΚΑΒ, μόλις λίγα χρόνια πριν και ενώ ίσχυε ο μνημονιακός βραχνάς του 5:1.
 
Σήμερα ποιος περιορισμός υπάρχει και δεν μπορεί να γίνει πρόσληψη μόνιμου προσωπικού;

Σήμερα ποιες δεσμεύσεις υπάρχουν για την ενίσχυση της Δημόσιας Υγείας με μόνιμο προσωπικό; 

Μήπως οικονομικές;
 
Σε μια περίοδο που η Κυβέρνηση βρήκε μαξιλάρι 37 δις (μη βιαστείτε να καείτε, η Κυβέρνηση το παραδέχτηκε), αντί να είναι προσλήψεις ΜΟΝΙΜΟΥ προσωπικού, οι προσλήψεις αφορούν σε προσωπικό με ημερομηνία λήξης.
 
Σε μια περίοδο που η Κυβέρνηση δίνει 30.000.000 € σε κλινικάρχες για να κάνουν τεστ για τον κορωνοϊό, ενώ το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας αγόρασε προ διετίας μηχανήματα που μπορούν να κάνουν μέχρι 1000 τεστ την μέρα!
 
Σε μια περίοδο που η Κυβέρνηση χαρίζει στους καναλάρχες 21.000.000 €, απαλάσσοντάς τους από την καταβολή των τελών των συχνοτήτων!
 
Σε μια περίοδο που η Κυβέρνηση χαρίζει στα ΜΜΕ 11.000.000 € για κοινωνικά μηνύματα, τα οποία βάσει νομοθεσίας, μεταδίδονται δωρεάν!
 
Σε μια περίοδο που η Κυβέρνηση διπλασιάζει την αποζημίωση των ΜΕΘ των ιδιωτικών κλινικών από 800 σε 1600 ευρώ!
 
Σε μια περίοδο που η κυβέρνηση χαρίζει στα ιδιωτικά διόδια 11.000.000 €, μάλλον γιατί... έχει ανακαλύψει λεφτόδεντρα τελικά, δεν υπάρχουν δυνατότητες για Μόνιμες προσλήψεις στο ΕΚΑΒ, την αιχμή του δόρατος της
Δημόσιας Υγείας, αλλά και για τα Δημόσια Νοσοκομεία;

Συνεπώς προς τι η χαρά των «εκπροσώπων»; Υπάρχει απάντηση μήπως;
Μάλλον κάποιοι προσπαθούν να μας κοροϊδέψουν μπροστά στα μούτρα μας!

Η πανδημία ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία να ψηφιστεί η τροπολογία που κατατέθηκε στην Βουλή, για την ασφαλιστική ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά των Διασωστών και να γίνει επιτέλους πραγματικότητα, αυτό για το οποίο κάποιοι, κάποτε, ήταν στα κεραμίδια εκ του ασφαλούς, γιατί γνωρίζανε πολύ καλά ότι υπήρχαν Μνημονιακές δεσμεύσεις και οικονομική κρίση.

Που είναι αυτοί που κάποτε φωνάζανε ειρωνικά “Διασώστης ετών 65”; 

Τι άλλαξε από τότε;

Αντί να βρεθεί μια αξιοπρεπής λύση για όλους συναδέλφους πάνω από τα 55, “παζαρεύουνε θεσούλες” εκτός κίνησης, βολεύοντας “ημετέρους”.
 
Τώρα αυτοί οι ίδιοι το θάψανε!

Μάσκες και στολές δεν υπάρχουν, σακούλες για μολυσματικά υλικά είναι άγνωστες λέξεις και τρέχουν και δεν προλαβαίνουν τα γραφεία προμηθειών να δίνουν απευθείας αναθέσεις σε εταιρείες. 

Δεν πειράζει όμως, διότι θα μας σώσουν οι ιδιώτες. Αφού το ΕΚΑΒ και η
κυβέρνηση δεν δίνουν, ε, κάποιος θα μας λυπηθεί. Στο μεταξύ κυκλοφορείστε με σακουλίτσα LIDL αντί για ποδονάρια, μασκούλα από άσπρο χαρτί αντί για FFP3 και ρόμπα αντί για ολόσωμη στολή και μην παραπονιέστε. 

ΧΑΛΑΤΕ την εθνική ομοψυχία. 

Άλλωστε και ο ΕΟΔΥ το συμβουλεύει: “αν δεν έχετε προστατευτικό εξοπλισμό, να πλένετε τα χεράκια σας”. 

Κι αν δεν έχετε, νερό να γλείφεστε όπως οι γάτες. 

Στο μεταξύ αν έχετε αρρωστήσει ή ακόμη και πεθάνει, ε, θα σας κάνουμε αφιέρωμα στο ekabnews.gr.

Μέχρι τότε, Σωματειακά και Ομοσπονδιακά, Τσιμουδιά!

Που είναι οι “επαναστάτες” του “καρναβαλιού της Υγείας”, η λαλίστατη ΠΟΕΔΗΝ, που όταν κάποιο Ασθενοφόρο δεν έπαιρνε μπροστά με την πρώτη, τα κανάλια τους είχαν πρώτη θέση στο γυαλί; 

Στο ΕΚΑΒ οι εκπρόσωποι των Σωματείων έχουν εξαφανιστεί, για να μην χρειαστεί να πάρουν θέση για τίποτα, ενώ παράλληλα το ΧΟΝΤΡΟ ΔΟΥΛΕΜΑ στην χώρα πάει σύννεφο.

Κάθονται στην γωνία και παρακολουθούν «δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα» τις εξελίξεις και γίνονται χειροκροτητές δοθείσης ευκαιρίας μόνο.
 
Δυστυχώς :

 ούτε παρόντες ήταν στα δύσκολα (ας θυμηθούμε την αλήστου μνήμης συνάντηση με Υπουργό Υγείας για το θέμα της μετάταξης των οδηγών των Νοσοκομείων στο ΕΚΑΒ),

 ούτε μπροστάρηδες στους αγώνες ήταν!

Είχαν συνεχείς απουσίες ή όταν ήταν παρόντες, ήταν τρεις (όχι με στάση εργασίας ή απεργία, αλλά με συνδικαλιστικές άδειες ή ρεπό) και κανένας κούκος!

Και βέβαια για το τελευταίο θέμα που ξαμολήθηκαν “λαγοί” στα ΜΜΕ, δηλ. την μείωση των μισθών στον Δημόσιο Τομέα, Κουβέντα καμιά!
 
Αντ’ αυτών, θεατρινίστικα χειροκροτήματα από τα μπαλκόνια, χάιδεμα στην πλάτη (και πολύ σας είναι), από μισό με τους γιατρούς και νοσηλευτές!

Υ.Γ. ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΕΙΑ για όσους δεν έχουν καλή σχέση με τον λόγο και τη σκέψη! 




3 σχόλια:

  1. ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΚΥΡ ΘΟΔΩΡΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡ ΓΙΩΡΓΟ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ ΤΟ ΟΛΙΚΟ ΚΑΨΙΜΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω κουράστηκες, γιατί προφανώς ποτέ σου δε διάβασες πάνω από πέντε αράδες.
      Μην ανησυχείς όμως.
      Υπάγεσαι έτσι κι αλλιώς στις περιπτώσεις του ΥΓ (Υστερόγραφο... για να μην μπερδεύεσαι) του κειμένου.

      Διαγραφή
  2. Τυχαία πετούσε αετό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.