Διοικητής Νοσοκομείου Ιωαννίνων σε υπ. Υγείας: Δεν θα συνεργήσω στη φίμωση του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού
Την έντονη αντίδραση του διοικητή του
Περιφερειακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων Β. Τσίκαρης συναντάει η απόφαση της
κυβέρνησης να απαγορεύονται οι δηλώσεις του ιατρικού και νοσηλευτικού
προσωπικού στα νοσοκομεία αναφοράς που επεκτείνεται και στα υπόλοιπα της
χώρας.
Ο διοικητής του Περιφερειακού Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων
στην επιστολή του προς τον διοικητή της 6ης ΥΠΕ, Γ. Καρβέλη, κάνει λόγο
για ποδηγέτηση της ενημέρωσης των πολιτών και ξεκαθαρίζει ότι δεν
πρόκειται να συνεργήσει στη φίμωση κανενός.
"Το δικαίωμα της πληροφόρησης και της ενημέρωσης δεν μπορεί να θυσιαστεί στο όνομα της οποιαδήποτε σκοπιμότητας", τονίζει ο κ. Τσίκαρης.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Ipiros.gr η Επιστημονική Επιτροπή Λοιμώξεων του συγκεκριμένου Νοσοκομείου έχει καθιερώσει την καθημερινή ενημέρωση των πολιτών και σε Δελτίο Τύπου που αποστέλλει απαντάει σε κρίσιμα ερωτήματα.
Η πρωτοβουλία της αυτή την οποία τώρα επιχειρεί να φιμώσει η 6η ΥΠΕ έχει τύχει μεγάλης ανταπόκρισης από τους πολίτες που διψούν για έγκριτες επιστημονικές απαντήσεις στην εποχή των fake news. Μάλιστα σε πρόσφατο ενημερωτικό Δελτίο η συγκεκριμένη Επιτροπή είχε προηγηθεί και επιστημονικής μελέτης των ΗΠΑ και ανέφερε ότι πέρα από τις επιφάνειες σταγονίδια του κορωνοϊού αιωρούνται για αρκετό χρονικό διάστημα.
Αυτή την αξιέπαινη πρωτοβουλία έρχεται τώρα να «φρενάρει» η 6η ΥΠΕ με μεθόδους που θυμίζουν παλιές εποχές που θέλουμε να ξεχάσουμε, αλλά το κράτος των «αρίστων», δυστυχώς, δεν μας επιτρέπει!
left.gr
Μπράβο το λέει η περδικούλα του κι ας μην ακούει τον κυρ Νικολάκη μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός που στέλνει το έγγραφο, είναι το λαμόγιο που έκραξε ο Πολάκης για τις μάσκες;