Πρόεδρος ΡΟΜΑ Λάρισας: «Ας βάλει ο Θεός το χέρι του…» (βίντεο)

Λίγο πριν ξεκινήσει η σύσκεψη στην Περιφέρεια
Θεσσαλίας παρουσία Τσιόδρα – Χαρδαλιά, ο πρόεδρος του Συλλόγου ΡΟΜΑ
Λάρισας κ. Νίκος Παϊτέρης, σε δηλώσεις τους στους δημοσιογράφους τόνισε:
“Όπως όλη η Ελλάδα και όλο το σύμπαν έχει κορωνοϊό, έτσι έτυχε και σε
εμάς, δεν είμαστε ζώα, είμαστε άνθρωποι. Σήμερα με τις δειγματοληψίες
θα δούμε τι ακριβώς θα βγει, ας βάλει ο Θεός το χέρι του».
Δεν υπάρχουν σχόλια