....

....

Πρόεδρος ΡΟΜΑ Λάρισας: «Ας βάλει ο Θεός το χέρι του…» (βίντεο)

Πρόεδρος ΡΟΜΑ Λάρισας: «Ας βάλει ο Θεός το χέρι του…» (βίντεο)

Λίγο πριν ξεκινήσει η σύσκεψη στην Περιφέρεια Θεσσαλίας παρουσία Τσιόδρα – Χαρδαλιά, ο πρόεδρος του Συλλόγου ΡΟΜΑ Λάρισας κ. Νίκος Παϊτέρης, σε δηλώσεις τους στους δημοσιογράφους τόνισε:

“Όπως όλη η Ελλάδα και όλο το σύμπαν έχει κορωνοϊό, έτσι έτυχε και σε εμάς, δεν είμαστε ζώα, είμαστε άνθρωποι. Σήμερα με τις δειγματοληψίες θα δούμε τι ακριβώς θα βγει, ας βάλει ο Θεός το χέρι του». 

Δείτε σε βίντεο τις δηλώσεις του:

 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.