Σε καραντίνα και ο καταυλισμός προσφύγων στο Κουτσόχερο
Μετά τον οικισμό Ρομά στη Νέα Σμύρνη στη Λάρισα, όλα
δείχνουν ότι σε καραντίνα μπαίνει και ο καταυλισμός προσφύγων στο
Κουτσόχερο.
Μάλιστα οι αρχές προχωρούν σε αυτή την κίνηση διότι ο 32χρονος Ρομά
που νόσησε πρώτος από τον κορωνοϊό, φέρεται βάσει της ιχνηλάτησης να
είχε επαφές με άτομα της δομής.
Δεν υπάρχουν σχόλια