....

....

Σε καραντίνα και ο καταυλισμός προσφύγων στο Κουτσόχερο

Συμπλοκή μεταξύ προσφύγων στο Κουτσόχερο- Ένας τραυματίας από χτύπημα με μαχαίρι 

Μετά τον οικισμό Ρομά στη Νέα Σμύρνη στη Λάρισα, όλα δείχνουν ότι σε καραντίνα μπαίνει και ο καταυλισμός προσφύγων στο Κουτσόχερο.

Μάλιστα οι αρχές προχωρούν σε αυτή την κίνηση διότι ο 32χρονος Ρομά που νόσησε πρώτος από τον κορωνοϊό, φέρεται βάσει της ιχνηλάτησης να είχε επαφές με άτομα της δομής.

onlarissa.gr
Εν τω μεταξύ σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες σε καραντίνα αναμένεται να τεθεί και η δομή προσφύγων στο Κουτσόχερο, αφού όπως διαπιστώθηκε ο 32χρονος Ρομά που έχει νοσήσει είχε έρθει σε επαφή με άτομα που διαμένουν στη συγκεκριμένο κέντρο.
paidis.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.