Η Ιταλία δίνει το 20+% του ΑΕΠ Βούλτεψη- Μα και μεις τόσα δίνουμε -Μα 3,5% δίνουμε εμείς Βούλτεψη- Μα η Ιταλία έχει μεγαλύτερο πληθυσμό για αυτό!!!! -Ψέμματα όλα.. Εμείς δίνουμε τα περισσότερα στον πλανήτη...!
Προφανώς ο αστέρας της δημοσιογραφίας Σοφία Βούλτεψη, όταν σπούδαζε δημοσιογράφος την ημέρα που τους μάθαιναν στοιχειώδη μαθηματικά, είχε κάνει κοπάνα! Αλλιώς θα γνώριζε την αρχή της αναλογικότητας όταν αναφερόμαστε σε ποσοστά. Έτσι θα ήξερε ότι το 3,5% του ΑΕΠ, είτε σε χώρα με πληθυσμό 100.000 κατοίκους, είτε σε χώρα με 1 δις κατοίκους είναι πάντα το 3,5% του ΑΕΠ! Και είναι απόλυτο! Υποθέτω ότι τουλάχιστον θα ξέρει αν τώρα στην πανδημία, πρέπει να πάρουμε χαρτί υγείας ή όχι... Ας χαίρονται τον ογκόλιθο της γνώσης εκεί στην ΝΔ, αλλά και όσοι την ψήφισαν για βουλευτή.
Προφανώς ο αστέρας της δημοσιογραφίας Σοφία Βούλτεψη, όταν σπούδαζε δημοσιογράφος την ημέρα που τους μάθαιναν στοιχειώδη μαθηματικά, είχε κάνει κοπάνα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλιώς θα γνώριζε την αρχή της αναλογικότητας όταν αναφερόμαστε σε ποσοστά.
Έτσι θα ήξερε ότι το 3,5% του ΑΕΠ, είτε σε χώρα με πληθυσμό 100.000 κατοίκους, είτε σε χώρα με 1 δις κατοίκους είναι πάντα το 3,5% του ΑΕΠ! Και είναι απόλυτο!
Υποθέτω ότι τουλάχιστον θα ξέρει αν τώρα στην πανδημία, πρέπει να πάρουμε χαρτί υγείας ή όχι...
Ας χαίρονται τον ογκόλιθο της γνώσης εκεί στην ΝΔ, αλλά και όσοι την ψήφισαν για βουλευτή.