....

....

ΕΚΑΒ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΑΙΟ


ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΑΙΟ ΑΠΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΕΚΑΒ ΣΤΑ ΜΜΕ!





















5 σχόλια:

  1. Δεν ντρέπονται να βγαίνουν με τα τζην στην τηλεόραση ; θέλουμε και επίδομα να φοράει ο καθένας ότι θέλει.Αν δεν πέσουν πρόστιμα στο εκαβ μυαλό δεν βάζουμε.Σαν τους γύφτους γυρνάμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε αυτοί είναι συνδικαλες,ότι θέλουν φοράνε. Τώρα που είναι και σε υπηρεσία ετοιμότητας,Δεν προλαβαίνουν να αλλάζουν φανελάκια. Τα τζην θα αλλάξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτός ο καραφλος τι είναι σκηνοθέτης η manager ? Τον ακούω και δίνει εντολές. Ξεφτίλες του συνδικάτου του εκαβ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σίγουρα θα είσαι από Θεσσαλονίκη και σου έφαγε τη θέση.Δεν πειράζει και στο ασθενοφόρο καλά είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάποτε θα ήσουνα και εσύ το νούμερο 1 αλλά τώρα έφαγες πούλο και μπήκε αυτός. Έτσι είναι τα πράγματα νούμερο αυτός ,νούμερο και εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.