Δεν ντρέπονται να βγαίνουν με τα τζην στην τηλεόραση ; θέλουμε και επίδομα να φοράει ο καθένας ότι θέλει.Αν δεν πέσουν πρόστιμα στο εκαβ μυαλό δεν βάζουμε.Σαν τους γύφτους γυρνάμε
Ε αυτοί είναι συνδικαλες,ότι θέλουν φοράνε. Τώρα που είναι και σε υπηρεσία ετοιμότητας,Δεν προλαβαίνουν να αλλάζουν φανελάκια. Τα τζην θα αλλάξουν.
Αυτός ο καραφλος τι είναι σκηνοθέτης η manager ? Τον ακούω και δίνει εντολές. Ξεφτίλες του συνδικάτου του εκαβ.
Σίγουρα θα είσαι από Θεσσαλονίκη και σου έφαγε τη θέση.Δεν πειράζει και στο ασθενοφόρο καλά είναι.
Κάποτε θα ήσουνα και εσύ το νούμερο 1 αλλά τώρα έφαγες πούλο και μπήκε αυτός. Έτσι είναι τα πράγματα νούμερο αυτός ,νούμερο και εσύ.
Δεν ντρέπονται να βγαίνουν με τα τζην στην τηλεόραση ; θέλουμε και επίδομα να φοράει ο καθένας ότι θέλει.Αν δεν πέσουν πρόστιμα στο εκαβ μυαλό δεν βάζουμε.Σαν τους γύφτους γυρνάμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ αυτοί είναι συνδικαλες,ότι θέλουν φοράνε. Τώρα που είναι και σε υπηρεσία ετοιμότητας,Δεν προλαβαίνουν να αλλάζουν φανελάκια. Τα τζην θα αλλάξουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός ο καραφλος τι είναι σκηνοθέτης η manager ? Τον ακούω και δίνει εντολές. Ξεφτίλες του συνδικάτου του εκαβ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρα θα είσαι από Θεσσαλονίκη και σου έφαγε τη θέση.Δεν πειράζει και στο ασθενοφόρο καλά είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποτε θα ήσουνα και εσύ το νούμερο 1 αλλά τώρα έφαγες πούλο και μπήκε αυτός. Έτσι είναι τα πράγματα νούμερο αυτός ,νούμερο και εσύ.
ΑπάντησηΔιαγραφή