Έτσι χαλάει “δουλίτσες” ο Πολάκης “ή πως χαλάει η «δουλειά» άμα σε πιάνουν στα πράσα με τη γίδα στην πλάτη !!!” Έτσι χαλάει “δουλίτσες” ο Πολάκης “ή πως χαλάει η «δουλειά» άμα σε πιάνουν στα πράσα με τη γίδα στην πλάτη !!!”

Συνέχεια στη χθεσινοβραδινή τουκαταγγελία για απευθείας ανάθεση-σκάνδαλο ύψυς 1,5 εκ. ευρώ που αφορούσε μάσκες για τα νοσοκομεία προς 20 ευρώ τη μία έδωσε με νέα ανάρτηση ο Παύλος Πολάκης εξηγώντας πως “χαλάει η “δουλειά άμα σε πιάνουν στα πράσα με τη γίδα στην πλάτη” αλλά και πως “γλυτώνουμε δημόσιο χρήμα”.
Αναλυτικά η νέα ανάρτηση Πολάκη:
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣΙΝΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ,ή πως χαλάει η «δουλειά» άμα σε πιάνουν στα πράσα με τη γίδα στην πλάτη !!!
-Το θέμα με την απευθείας ανάθεση από την 6η Υπε για τις μασκες υψηλης προστασιας προς 20 ευρώ τη μια ,το είχα αναδείξει με ανάρτηση μου στις 26 Μαρτίου .(φωτό 1, η ανάθεση ειχε γίνει στις 18/3)
-ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ 27/3,ναι καλά διαβάσατε την επόμενη μέρα ,ο Προμηθευτης στέλνει γράμμα πως αδυνατεί να βρει τις μάσκες από τη διεθνή αγορά!!!!!! Μεγάλη σύμπτωση ρε παιδί μου που το αποκάλυψα την προηγούμενη μέρα (φωτό 3,το τελευταίο έγγραφο που αναφέρεται στα έχοντας υπόψην)
-Κανονικά ΕΠΡΕΠΕ αμεσως να ακυρωθεί η ανάθεση με νέα απόφαση του διοικητή μέσα σε μια δυο μέρες από τη στιγμή που το υλικό ήταν και είναι άμεσης αναγκαιότητας και να ψάξουν άλλο προμηθευτή ..Όμως άφησαν να περάσουν οι μέρες μήπως και ξεχαστεί … ΕΛΑ ΟΜΩΣ που στις 7 Απριλίου σπάει ο διάολος το πόδι του και μαθαίνω πως ο προμηθευτής είναι «συγγενής» του διοικητή!!!! Έτρεχα με πολλά ,προσπάθησα να το διασταυρωσω την ίδια και την επόμενη μέρα και τελικά έκανα την ανάρτηση για το θέμα και όλες τις προεκτάσεις του χτες 10 Απριλίου το βράδυ !!!
-Σήμερα λοιπόν μαθαίνω πως ,προφανως επειδή θορυβήθηκαν που εμαθα τι ακριβώς συνέβαινε , ότι με νέα απόφαση στις 8 Απριλίου ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ!!!!(φωτό 2και 3 )
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ :
Α) Το φόβο μας ναχετε!
Β) Έτσι χαλάνε οι δουλειές και γλυτωνουμε δημόσιο χρήμα
Γ) ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ,άρα μπορεί να ξανασυμβεί με άλλο υλικό σε άλλη φάση !
Δ) ΒΑΣΙΛΗ ΚΙΚΙΛΙΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ !!! ΚΙΝΗΣΟΥ!!!
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣΙΝΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ,ή πως χαλάει η «δουλειά» άμα σε πιάνουν στα πράσα με τη γίδα στην πλάτη !!!
-Το θέμα με την απευθείας ανάθεση από την 6η Υπε για τις μασκες υψηλης προστασιας προς 20 ευρώ τη μια ,το είχα αναδείξει με ανάρτηση μου στις 26 Μαρτίου .(φωτό 1, η ανάθεση ειχε γίνει στις 18/3)
-ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ 27/3,ναι καλά διαβάσατε την επόμενη μέρα ,ο Προμηθευτης στέλνει γράμμα πως αδυνατεί να βρει τις μάσκες από τη διεθνή αγορά!!!!!! Μεγάλη σύμπτωση ρε παιδί μου που το αποκάλυψα την προηγούμενη μέρα (φωτό 3,το τελευταίο έγγραφο που αναφέρεται στα έχοντας υπόψην)
-Κανονικά ΕΠΡΕΠΕ αμεσως να ακυρωθεί η ανάθεση με νέα απόφαση του διοικητή μέσα σε μια δυο μέρες από τη στιγμή που το υλικό ήταν και είναι άμεσης αναγκαιότητας και να ψάξουν άλλο προμηθευτή ..Όμως άφησαν να περάσουν οι μέρες μήπως και ξεχαστεί ... ΕΛΑ ΟΜΩΣ που στις 7 Απριλίου σπάει ο διάολος το πόδι του και μαθαίνω πως ο προμηθευτής είναι «συγγενής» του διοικητή!!!! Έτρεχα με πολλά ,προσπάθησα να το διασταυρωσω την ίδια και την επόμενη μέρα και τελικά έκανα την ανάρτηση για το θέμα και όλες τις προεκτάσεις του χτες 10 Απριλίου το βράδυ !!!
-Σήμερα λοιπόν μαθαίνω πως ,προφανως επειδή θορυβήθηκαν που εμαθα τι ακριβώς συνέβαινε , ότι με νέα απόφαση στις 8 Απριλίου ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ!!!!(φωτό 2και 3 )
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ :
Α) Το φόβο μας ναχετε!
Β) Έτσι χαλάνε οι δουλειές και γλυτωνουμε δημόσιο χρήμα
Γ) ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ,άρα μπορεί να ξανασυμβεί με άλλο υλικό σε άλλη φάση !
Δ) ΒΑΣΙΛΗ ΚΙΚΙΛΙΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ !!! ΚΙΝΗΣΟΥ!!!
-Το θέμα με την απευθείας ανάθεση από την 6η Υπε για τις μασκες υψηλης προστασιας προς 20 ευρώ τη μια ,το είχα αναδείξει με ανάρτηση μου στις 26 Μαρτίου .(φωτό 1, η ανάθεση ειχε γίνει στις 18/3)
-ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ 27/3,ναι καλά διαβάσατε την επόμενη μέρα ,ο Προμηθευτης στέλνει γράμμα πως αδυνατεί να βρει τις μάσκες από τη διεθνή αγορά!!!!!! Μεγάλη σύμπτωση ρε παιδί μου που το αποκάλυψα την προηγούμενη μέρα (φωτό 3,το τελευταίο έγγραφο που αναφέρεται στα έχοντας υπόψην)
-Κανονικά ΕΠΡΕΠΕ αμεσως να ακυρωθεί η ανάθεση με νέα απόφαση του διοικητή μέσα σε μια δυο μέρες από τη στιγμή που το υλικό ήταν και είναι άμεσης αναγκαιότητας και να ψάξουν άλλο προμηθευτή ..Όμως άφησαν να περάσουν οι μέρες μήπως και ξεχαστεί ... ΕΛΑ ΟΜΩΣ που στις 7 Απριλίου σπάει ο διάολος το πόδι του και μαθαίνω πως ο προμηθευτής είναι «συγγενής» του διοικητή!!!! Έτρεχα με πολλά ,προσπάθησα να το διασταυρωσω την ίδια και την επόμενη μέρα και τελικά έκανα την ανάρτηση για το θέμα και όλες τις προεκτάσεις του χτες 10 Απριλίου το βράδυ !!!
-Σήμερα λοιπόν μαθαίνω πως ,προφανως επειδή θορυβήθηκαν που εμαθα τι ακριβώς συνέβαινε , ότι με νέα απόφαση στις 8 Απριλίου ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ!!!!(φωτό 2και 3 )
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ :
Α) Το φόβο μας ναχετε!
Β) Έτσι χαλάνε οι δουλειές και γλυτωνουμε δημόσιο χρήμα
Γ) ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ,άρα μπορεί να ξανασυμβεί με άλλο υλικό σε άλλη φάση !
Δ) ΒΑΣΙΛΗ ΚΙΚΙΛΙΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ !!! ΚΙΝΗΣΟΥ!!!
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣΙΝΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ,ή πως χαλάει η «δουλειά» άμα σε πιάνουν στα πράσα με τη γίδα στην πλάτη !!!
-Το θέμα με την απευθείας ανάθεση από την 6η Υπε για τις μασκες υψηλης προστασιας προς 20 ευρώ τη μια ,το είχα αναδείξει με ανάρτηση μου στις 26 Μαρτίου .(φωτό 1, η ανάθεση ειχε γίνει στις 18/3)
-ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ 27/3,ναι καλά διαβάσατε την επόμενη μέρα ,ο Προμηθευτης στέλνει γράμμα πως αδυνατεί να βρει τις μάσκες από τη διεθνή αγορά!!!!!! Μεγάλη σύμπτωση ρε παιδί μου που το αποκάλυψα την προηγούμενη μέρα (φωτό 3,το τελευταίο έγγραφο που αναφέρεται στα έχοντας υπόψην)
-Κανονικά ΕΠΡΕΠΕ αμεσως να ακυρωθεί η ανάθεση με νέα απόφαση του διοικητή μέσα σε μια δυο μέρες από τη στιγμή που το υλικό ήταν και είναι άμεσης αναγκαιότητας και να ψάξουν άλλο προμηθευτή ..Όμως άφησαν να περάσουν οι μέρες μήπως και ξεχαστεί ... ΕΛΑ ΟΜΩΣ που στις 7 Απριλίου σπάει ο διάολος το πόδι του και μαθαίνω πως ο προμηθευτής είναι «συγγενής» του διοικητή!!!! Έτρεχα με πολλά ,προσπάθησα να το διασταυρωσω την ίδια και την επόμενη μέρα και τελικά έκανα την ανάρτηση για το θέμα και όλες τις προεκτάσεις του χτες 10 Απριλίου το βράδυ !!!
-Σήμερα λοιπόν μαθαίνω πως ,προφανως επειδή θορυβήθηκαν που εμαθα τι ακριβώς συνέβαινε , ότι με νέα απόφαση στις 8 Απριλίου ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ!!!!(φωτό 2και 3 )
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ :
Α) Το φόβο μας ναχετε!
Β) Έτσι χαλάνε οι δουλειές και γλυτωνουμε δημόσιο χρήμα
Γ) ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ,άρα μπορεί να ξανασυμβεί με άλλο υλικό σε άλλη φάση !
Δ) ΒΑΣΙΛΗ ΚΙΚΙΛΙΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ !!! ΚΙΝΗΣΟΥ!!!
Δειτε
-Το θέμα με την απευθείας ανάθεση από την 6η Υπε για τις μασκες υψηλης προστασιας προς 20 ευρώ τη μια ,το είχα αναδείξει με ανάρτηση μου στις 26 Μαρτίου .(φωτό 1, η ανάθεση ειχε γίνει στις 18/3)
-ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ 27/3,ναι καλά διαβάσατε την επόμενη μέρα ,ο Προμηθευτης στέλνει γράμμα πως αδυνατεί να βρει τις μάσκες από τη διεθνή αγορά!!!!!! Μεγάλη σύμπτωση ρε παιδί μου που το αποκάλυψα την προηγούμενη μέρα (φωτό 3,το τελευταίο έγγραφο που αναφέρεται στα έχοντας υπόψην)
-Κανονικά ΕΠΡΕΠΕ αμεσως να ακυρωθεί η ανάθεση με νέα απόφαση του διοικητή μέσα σε μια δυο μέρες από τη στιγμή που το υλικό ήταν και είναι άμεσης αναγκαιότητας και να ψάξουν άλλο προμηθευτή ..Όμως άφησαν να περάσουν οι μέρες μήπως και ξεχαστεί ... ΕΛΑ ΟΜΩΣ που στις 7 Απριλίου σπάει ο διάολος το πόδι του και μαθαίνω πως ο προμηθευτής είναι «συγγενής» του διοικητή!!!! Έτρεχα με πολλά ,προσπάθησα να το διασταυρωσω την ίδια και την επόμενη μέρα και τελικά έκανα την ανάρτηση για το θέμα και όλες τις προεκτάσεις του χτες 10 Απριλίου το βράδυ !!!
-Σήμερα λοιπόν μαθαίνω πως ,προφανως επειδή θορυβήθηκαν που εμαθα τι ακριβώς συνέβαινε , ότι με νέα απόφαση στις 8 Απριλίου ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ!!!!(φωτό 2και 3 )
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ :
Α) Το φόβο μας ναχετε!
Β) Έτσι χαλάνε οι δουλειές και γλυτωνουμε δημόσιο χρήμα
Γ) ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ,άρα μπορεί να ξανασυμβεί με άλλο υλικό σε άλλη φάση !
Δ) ΒΑΣΙΛΗ ΚΙΚΙΛΙΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ !!! ΚΙΝΗΣΟΥ!!!
Δειτε
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣΙΝΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ,ή πως χαλάει η «δουλειά» άμα σε πιάνουν στα πράσα με τη γίδα στην πλάτη !!!
-Το θέμα με την απευθείας ανάθεση από την 6η Υπε για τις μασκες υψηλης προστασιας προς 20 ευρώ τη μια ,το είχα αναδείξει με ανάρτηση μου στις 26 Μαρτίου .(φωτό 1, η ανάθεση ειχε γίνει στις 18/3)
-ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ 27/3,ναι καλά διαβάσατε την επόμενη μέρα ,ο Προμηθευτης στέλνει γράμμα πως αδυνατεί να βρει τις μάσκες από τη διεθνή αγορά!!!!!! Μεγάλη σύμπτωση ρε παιδί μου που το αποκάλυψα την προηγούμενη μέρα (φωτό 3,το τελευταίο έγγραφο που αναφέρεται στα έχοντας υπόψην)
-Κανονικά ΕΠΡΕΠΕ αμεσως να ακυρωθεί η ανάθεση με νέα απόφαση του διοικητή μέσα σε μια δυο μέρες από τη στιγμή που το υλικό ήταν και είναι άμεσης αναγκαιότητας και να ψάξουν άλλο προμηθευτή ..Όμως άφησαν να περάσουν οι μέρες μήπως και ξεχαστεί ... ΕΛΑ ΟΜΩΣ που στις 7 Απριλίου σπάει ο διάολος το πόδι του και μαθαίνω πως ο προμηθευτής είναι «συγγενής» του διοικητή!!!! Έτρεχα με πολλά ,προσπάθησα να το διασταυρωσω την ίδια και την επόμενη μέρα και τελικά έκανα την ανάρτηση για το θέμα και όλες τις προεκτάσεις του χτες 10 Απριλίου το βράδυ !!!
-Σήμερα λοιπόν μαθαίνω πως ,προφανως επειδή θορυβήθηκαν που εμαθα τι ακριβώς συνέβαινε , ότι με νέα απόφαση στις 8 Απριλίου ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ!!!!(φωτό 2και 3 )
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ :
Α) Το φόβο μας ναχετε!
Β) Έτσι χαλάνε οι δουλειές και γλυτωνουμε δημόσιο χρήμα
Γ) ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ,άρα μπορεί να ξανασυμβεί με άλλο υλικό σε άλλη φάση !
Δ) ΒΑΣΙΛΗ ΚΙΚΙΛΙΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ !!! ΚΙΝΗΣΟΥ!!!
-Το θέμα με την απευθείας ανάθεση από την 6η Υπε για τις μασκες υψηλης προστασιας προς 20 ευρώ τη μια ,το είχα αναδείξει με ανάρτηση μου στις 26 Μαρτίου .(φωτό 1, η ανάθεση ειχε γίνει στις 18/3)
-ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ 27/3,ναι καλά διαβάσατε την επόμενη μέρα ,ο Προμηθευτης στέλνει γράμμα πως αδυνατεί να βρει τις μάσκες από τη διεθνή αγορά!!!!!! Μεγάλη σύμπτωση ρε παιδί μου που το αποκάλυψα την προηγούμενη μέρα (φωτό 3,το τελευταίο έγγραφο που αναφέρεται στα έχοντας υπόψην)
-Κανονικά ΕΠΡΕΠΕ αμεσως να ακυρωθεί η ανάθεση με νέα απόφαση του διοικητή μέσα σε μια δυο μέρες από τη στιγμή που το υλικό ήταν και είναι άμεσης αναγκαιότητας και να ψάξουν άλλο προμηθευτή ..Όμως άφησαν να περάσουν οι μέρες μήπως και ξεχαστεί ... ΕΛΑ ΟΜΩΣ που στις 7 Απριλίου σπάει ο διάολος το πόδι του και μαθαίνω πως ο προμηθευτής είναι «συγγενής» του διοικητή!!!! Έτρεχα με πολλά ,προσπάθησα να το διασταυρωσω την ίδια και την επόμενη μέρα και τελικά έκανα την ανάρτηση για το θέμα και όλες τις προεκτάσεις του χτες 10 Απριλίου το βράδυ !!!
-Σήμερα λοιπόν μαθαίνω πως ,προφανως επειδή θορυβήθηκαν που εμαθα τι ακριβώς συνέβαινε , ότι με νέα απόφαση στις 8 Απριλίου ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ!!!!(φωτό 2και 3 )
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ :
Α) Το φόβο μας ναχετε!
Β) Έτσι χαλάνε οι δουλειές και γλυτωνουμε δημόσιο χρήμα
Γ) ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ,άρα μπορεί να ξανασυμβεί με άλλο υλικό σε άλλη φάση !
Δ) ΒΑΣΙΛΗ ΚΙΚΙΛΙΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ !!! ΚΙΝΗΣΟΥ!!!
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣΙΝΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ,ή πως χαλάει η «δουλειά» άμα σε πιάνουν στα πράσα με τη γίδα στην πλάτη !!!
-Το θέμα με την απευθείας ανάθεση από την 6η Υπε για τις μασκες υψηλης προστασιας προς 20 ευρώ τη μια ,το είχα αναδείξει με ανάρτηση μου στις 26 Μαρτίου .(φωτό 1, η ανάθεση ειχε γίνει στις 18/3)
-ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ 27/3,ναι καλά διαβάσατε την επόμενη μέρα ,ο Προμηθευτης στέλνει γράμμα πως αδυνατεί να βρει τις μάσκες από τη διεθνή αγορά!!!!!! Μεγάλη σύμπτωση ρε παιδί μου π...
Δείτε περισσότερα
thefaq.gr
-Το θέμα με την απευθείας ανάθεση από την 6η Υπε για τις μασκες υψηλης προστασιας προς 20 ευρώ τη μια ,το είχα αναδείξει με ανάρτηση μου στις 26 Μαρτίου .(φωτό 1, η ανάθεση ειχε γίνει στις 18/3)
-ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ 27/3,ναι καλά διαβάσατε την επόμενη μέρα ,ο Προμηθευτης στέλνει γράμμα πως αδυνατεί να βρει τις μάσκες από τη διεθνή αγορά!!!!!! Μεγάλη σύμπτωση ρε παιδί μου π...
Δείτε περισσότερα
thefaq.gr
ΟΙ 9 ΣΤΙΣ 10 ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ Ή ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΛΕΣ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΕ ΛΟΓΩ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΝΑ ΤΙΣ ΦΕΡΟΥΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΙΝΑ ΕΧΕΙ ΔΕΚΑ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ Ο ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ. ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑΝΕ ΜΕ 3ΠΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ.Ο ΠΟΛΑΚΗΣ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΗΡΩΑ. ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΗΚΩΝΕΙ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΤΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ. ΘΟΔΩΡΕ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟ ΣΗΚΩΣΤΕ ΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ,ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς σε λένε ρε φίλε, να σε προσλάβουμε για σύμβουλο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ πας χαμένος τώρα!