Ίσως
πλέον να μην έπρεπε να μας απασχολεί, παραμένει ωστόσο χαρακτηριστικό
είδος των «ιπτάμενων πολιτικών» με απίστευτες εμμονές και στην
συγκεκριμένη περίπτωση με απίστευτη χυδαιότητα.
Ο ίδιος σε
ανάρτησή του στο facebook αφού μας ενημερώνει πως δεν ξέρει αν την
βγάλει καθαρή με τον κορονοϊό κάνει και μια ευχή γι αυτό το «σιχαμερό
ιό-μικρόβιο». Συγκεκριμένα ελπίζει να καθαρίσει τη χώρα και τον πλανήτη:
«Θα είμαι ευγνώμων προς αυτό το σιχαμερό ιό-μικρόβιο... Θα
καθαρίσει κάπως την χώρα και τον πλανήτη από την ηλιθιότητα, τον
λαϊκισμό, την συριζίαση, την συνομωσιολαγνεία, τον τζονσονοτραμπισμό,
την θρησκοληψία... Ευλόγησον!»
Σίγουρα η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια της. Προφανώς και η ηθική! Η ανάρτησή του:
«Τη βγάλουμε, δεν τη βγάλουμε καθαρή, τα τινάξω, δεν τα τινάξω -ξου ξου, χτύπα ξύλο!- Θα είμαι ευγνώμων προς αυτό το σιχαμερό ιό-μικρόβιο... Θα
καθαρίσει κάπως την χώρα και τον πλανήτη από την ηλιθιότητα, τον
λαϊκισμό, την συριζίαση, την συνομωσιολαγνεία, τον τζονσονοτραμπισμό,
την θρησκοληψία... Ευλόγησον!»
Ας αρχίσουμε απ αυτον
ΑπάντησηΔιαγραφή