Τσίπρας: Κατώτερη των περιστάσεων η απόφαση του Eurogroup - «Κρύφηκε και σώπασε» η κυβέρνηση
Κατώτερη των περιστάσεων χαρακτηρίζει τη χθεσινή απόφαση του Eurogroup για την αντιμετώπιση της κρίσης του κοροναϊού, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας.
Παράλληλα ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης χρεώνει στην κυβέρνηση ότι «κρύφτηκε και σώπασε», δεν στήριξε την προσπάθεια της Ιταλίας, άλλαξε στρατόπεδο και στήριξε την «καταστροφική εμμονή των ομοϊδατών της του ευρωπαϊκού Βορρά σε νεοφιλελεύθερες πολιτικές και διαρκή λιτότητα».
Αναλυτικά η δήλωση του Αλέξη Τσίπρα:
«Η χθεσινή απόφαση του Eurogroup είναι, δυστυχώς, κατώτερη των περιστάσεων. Τα 540 δισ. ευρώ για την αντιμετώπιση της κρίσης, είναι ένα πακέτο που υπολείπεται κατά πολύ των πραγματικών αναγκών για την άμεση στήριξη της ευρωπαϊκής οικονομίας.
Η δε επιμονή σε πιστοληπτική γραμμή του ESM, ύψους 2% του ΑΕΠ σε κάθε κράτος - μέλος, με προϋπόθεση όμως νέα προγράμματα λιτότητας, σε ό,τι αφορά τις δαπάνες για την οικονομία, επιβεβαιώνει πως η ηγεσία της ΕΕ αδυνατεί να κατανοήσει το μέγεθος της κρίσης. Και φυσικά δεν έχει καταλάβει τίποτα από τα λάθη του πρόσφατου παρελθόντος.
Χθες, χάθηκε μία μεγάλη ευκαιρία για αποφάσεις που θα άνοιγαν το δρόμο στην ελπίδα για ανασυγκρότηση της συνοχής της ΕΕ, για μία ισχυρή ασπίδα απέναντι στην κρίση.
Αντί αυτών, η απόφαση αφήνει ορθάνοιχτο το παράθυρο για μία νέα κρίση χρέους στην Ευρωζώνη. Μία κρίση που εγκυμονεί φυσικά τεράστιους κινδύνους και για την πατρίδα μας.
Η μόνη ελπίδα παραμένει η επαναφορά στο τραπέζι του εργαλείου αμοιβαιοποίησης του ρίσκου και διαμοιρασμού των βαρών, στη συζήτηση για το Ταμείο Ανασυγκρότησης. Αν ούτε αυτό συμβεί, πολύ φοβάμαι ότι σύντομα θα βρεθούμε μπροστά σε τεράστια αδιέξοδα και ενδεχομένως σε τεκτονικές αλλαγές που θα αφορούν την ίδια την ενότητα της Ένωσης.
Απέναντι σε όλες αυτές τις κορυφαίες εξελίξεις που αφορούν το αύριο της Ευρώπης αλλά και της χώρας, η ελληνική κυβέρνηση αντί να διαδραματίσει ενεργό και πρωταγωνιστικό ρόλο, στηρίζοντας ενεργά τις προτάσεις της Ιταλίας, κρύφτηκε και σώπασε. Και το χειρότερο: Σήμερα επιχαίρει και από πάνω, πανηγυρίζοντας για τις χθεσινές αποφάσεις, ουσιαστικά αλλάζοντας στρατόπεδο και στηρίζοντας την καταστροφική εμμονή των ομοϊδεατών της του ευρωπαϊκού Βορρά σε νεοφιλελεύθερες πολιτικές και διαρκή λιτότητα.
Σε αυτές τις συνθήκες, το μόνο ευτύχημα είναι η παρακαταθήκη των αποθεμάτων ρευστότητας, του μαξιλαριού ασφαλείας που άφησε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, που μπορεί να αποδειχθεί η μεγάλη μας ασπίδα, αν αξιοποιηθούν άμεσα, προκειμένου να ελαχιστοποιήσουν τις συνέπειες της κρίσης και να συγκρατήσουν την ύφεση, διατηρώντας στη ζωή επιχειρήσεις και θέσεις εργασίας.
Το μεγάλο δυστύχημα, όμως, είναι ότι αυτήν την παρακαταθήκη θα τη διαχειριστεί η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη. Που από ό,τι φαίνεται μέχρι στιγμής, δεν επιθυμεί να την αξιοποιήσει ως ασπίδα της κοινωνίας, των επιχειρήσεων και των εργαζομένων, αλλά ως ασπίδα των τραπεζών και της μεγάλης επιχειρηματικής ελίτ».
https://www.facebook.com/tsiprasalexis/posts/10158335565803054
tvxs.gr
Ναι ρε αλ6 έπρεπε να πας εσύ να μας φεσώσεις μια 30αρα δις κορονομνημόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πας καλα μου φαινεται.Ο αλ6ης δεν ασχολείται με ψιλά.Οταν κάνει ζημιά είναι στα εκατό δις το εξάμηνο.Βρήκε ακατοίκητους βέβαια που τον πιστεύουν ή που κοιτάζουν το βόλεμα τους
ΔιαγραφήΕεεεεεε ναι βρε παιδιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην ξεχνάτε ν ανάβετε λαμπάδες σε εκείνους που μας έφεραν τα... άγια μνημόνια το 2010 και μετά, τον Γιώργο, μετά τον Αντώνη με τα Ζάππεια, τον Βαγγέλη, που μας έκαναν ψαλιδιά στους μισθούς τα δώρα, που τόσο χαρήκατε τώρα, που το πήρατε!!!
Εεεε μην το ξεχνάτε!
Ένα ο Γιώργος ενα ο Αντωνης με τον Βαγγελη και ένα και κάτι ο Αλέξης το 2015 σε δύο φάσεις (ιούλιο και οκτώβριο ).και το πρωτο πεντάμηνο του 15 το έφτιαξαν έτσι και κανόνισαν να πουληθούν για 5-10 λεπτα τις μετοχες των τραπεζων σε ξενα φαντς.Ασε τα υπερταμεία και την δέσμευση της δημόσιας περιουσίας για 100 χρόνια στους δανειστές.Θάψανε και αυτοί την Ελλάδα και μιλάνε τα βόδια
ΔιαγραφήΗ διαφορά με αυτό του Αλέξη, θες δεν θες, η διαφορά με τους άλλους είναι ότι την πρόταση του μνημονίου που έκανε, την κατέθεσε στον Ελληνικό λαό, το ψήφισαν στη Βουλή 270 βουλευτές περίπου, πήγε σε εκλογές και του έδωσε την εξουσιοδότηση να το κάνει!
Διαγραφήτο εφάρμοσε και το τέλειωσε, σε αντίθεση με τον Γιώργο, τον Αντώνη και τον Βαγγέλη, που μόνο περικοπές έκαναν...και ακόμα τα βόδια μιλάνε και περιμένουν να δουν άσπρη μέρα με την ΝΔ!!!