Εξιτήριο από το Noσοκομείο Ρεθύμνου πήρε ο 58χρονος κληρικός
Εξιτήριο από το Νοσοκομείο Ρεθύμνου πήρε ο 58χρονος κληρικός που ανάρρωσε από τον κορωνοΐό και είναι καλά στην υγεία του.
Επισημαίνεται ότι το οικείο περιβάλλον του 58χρονου βρίσκεται σε καραντίνα ενώ δεν έχουν βρεθεί θετικοί στον κορωνοΐό.
goodnet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια