....

....

Εξιτήριο από το Noσοκομείο Ρεθύμνου πήρε ο 58χρονος κληρικός

Εξιτήριο από το Noσοκομείο Ρεθύμνου πήρε ο 58χρονος κληρικός 

Εξιτήριο από το Νοσοκομείο Ρεθύμνου πήρε ο 58χρονος κληρικός που ανάρρωσε από τον κορωνοΐό και είναι καλά στην υγεία του.

Ο 58χρονος ήταν το πρώτο κρούσμα στο Ρέθυμνο , διαγνώστηκε θετικός στον ιό και νοσηλεύτηκε σε απομονωμένο θάλαμο στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου.   Πλέον σε δεύτερο τεστ που του έγινε ο κληρικός ήταν αρνητικός στον ιό ενώ η πορεία της υγείας του ήταν πολύ καλή και πλέον ο ίδιος πήρε εξιτήριο και μπορεί να επιστρέψει στο σπίτι του.
 
Επισημαίνεται ότι το οικείο περιβάλλον του 58χρονου βρίσκεται σε καραντίνα ενώ δεν έχουν βρεθεί θετικοί στον κορωνοΐό.

goodnet.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.