....

....

Κορονοϊός: Στους 147 οι νεκροί στην Ελλάδα

Έχασε τη μάχη με τον κορονοϊό τα μεσάνυχτα στο Νοσοκομείο «Σωτηρία» μία ακόμα γυναίκα

https://www.koutipandoras.gr/sites/default/files/styles/article_large/public/2020-03/ek-asldd.jpg?itok=iY7VJyjh 

Μια ακόμη γυναίκα έχασε τη μάχη με τον κορονοϊό τα μεσάνυχτα στο Νοσοκομείο «Σωτηρία» όπου νοσηλευόταν.

Πρόκειται για μια 89χρονη γυναίκα η οποία σύμφωνα με πληροφορίες έπασχε από υποκείμενα νοσήματα.

Ο συνολικός αριθμός των θανάτων από κορονοϊό στην Ελλάδα ανέρχεται πλέον στους 147. 

Υπενθυμίζεται ότι κατά τη χθεσινή ενημέρωση του υπουργείου Υγείας και τον Σωτήρη Τσιόδρα, δεν ανακοινώθηκε κανένας θάνατος, ενώ επιβεβαιώθηκαν μόλις 10 νέα κρούσματα.

koutipandoras.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.