....

....

Κορωνοϊός: «Έσβησε» 50χρονος ρομά από τη Ν. Σμύρνη – Ο πρώτος νεκρός στη Θεσσαλία


Ξεψύχησε μετά από μάχη με τον κορωνοϊό ο 50χρονος ρομά που είχε διαγνωστεί με την νόσο. Είναι το πρώτο θύμα κορωνοϊού σε Λάρισα και Θεσσαλία.

Υπενθυμίζουμε ότι ο 50χρονος διαγνώστηκε με τον ιό και αρχικά νοσηλεύτηκε σε θάλαμο αρνητικής πίεσης του ΠΓΝΛ. Ακολούθως η κατάστασή του επιδεινώθηκε και εισήχθη στην ΜΕΘ, όπου κατέληξε πριν από λίγη ώρα.

larissanet.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.