Μισθός 8.314 ευρώ σε νέα golden boys με υπογραφή Χατζηδάκη

Με τροπολογία της τελευταίας στιγμής - κατατέθηκε το βράδυ της Παραμονής της Πρωτομαγιάς - που συμπεριλήφθηκε στο νομοσχέδιο Χατζηδάκη για το περιβάλλον, διπλασιάζει η κυβέρνηση τον μισθό στελεχών στα στελέχη της Ελληνικής Διαχειριστικής Εταιρείας Υδρογονανθράκων.
Όπως αποκαλύπτει η Αυγή σε δημοσίευμα της, πριν από αυτή την εμβόλιμη τροπολογία τα στελέχη θα έπαιρναν περίπου 4.600 ευρώ ενώ τώρα το ποσό αυτό εκτινάσσεται στα 8.314 ευρώ!
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Ιανουάριο, κι ενώ από το φθινόπωρο οι καταναλωτές άρχισαν να επιβαρύνονται με αυξήσεις 16% στα τιμολόγια της ΔΕΗ, επικυρώθηκαν προκλητικές αμοιβές στη διοίκηση της εταιρείας. Μάλιστα το θέμα είχαν καταγγείλει με ερώτηση στη Βουλή 38 βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Στο θέμα των μισθών της ΕΔΕΥ, αναφέρθηκε κι ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Χαρίτσης, που δήλωσε πως «την ώρα που ο κ. Χατζηδάκης διπλασιάζει τις αμοιβές των στελεχών της Ελληνικής Διαχειριστικής Εταιρείας Υδρογονανθράκων (από τα 4.600 στα 8.314 ευρώ), όπως αποκαλύπτει σήμερα η Αυγή, ο κ. Μητσοτάκης και ο κ. Βρούτσης ακυρώνουν την εξαγγελθείσα αύξηση του κατώτατου μισθού για το 2020 και παρατείνουν το καθεστώς της αναστολής των συμβάσεων. Κι όλα αυτά με τροπολογίες εν κρυπτώ σε Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου».
tvxs.gr
Οι μισθοί των γκόλντεν μπόις με τροπολογία διπλασιάζονται στα 8.500€, την ίδια μέρα που με ΠΝΠ καταργείται η αύξηση στους μισθούς που είχε νομοθετήσει για το 2020 ο ΣΥΡΙΖΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφή