....

....

Κυβερνητική «διευκόλυνση» στους καναλάρχες



Οι ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών θα καταβάλλουν το 50% των υποχρεώσεών τους προς τη Digea
Με νέα Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, η οποία δημοσιεύτηκε την 1η Μαΐου, οι ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών πανελλαδικής και περιφερειακής εμβέλειας θα καταβάλλουν το 50% των υποχρεώσεών τους προς την κοινοπραξία των καναλαρχών (πλην του Open), Digea, για τους μήνες Μάρτιο, Απρίλιο και Μάιο.
Και το καλύτερο είναι πως η εταιρεία φαίνεται να διατηρεί το εγγυημένο της κέρδος της τάξεως του 15%.

Το θέμα έκανε γνωστό ο πρώην υφυπουργός ψηφιακής πολιτικής, Λευτέρης Κρέτσος, με σχόλιό του στο twitter.

«Νέα ΠΝΠ-Νεο δώρο για καναλαρχες: Τα κανάλια-ιδιοκτήτες της DIGEA θα πληρώσουν 50% λιγότερα για την εκπομπή του σήματος τους το τελευταίο 3μηνο. Αυτό το ποσό δεν θα καταβληθεί στα δημόσια ταμεια. Η DIGEA θα διατηρήσει το εγγυημενο της κερδος 15% και εν μέσω πανδημιας», έγραψε χαρακτηριστικά.


Δείτε το σχετικό απόσπασμα από την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου:


  altsantiri.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.