....

....

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ... ΑΓΥΡΤΕΙΑ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
Οι εκπρόσωποι του σωματείου μας, καλά θα κανουν να θυμηθούν εκείνο το ξημέρωμα, που μέσα στον ύπνο μας, μάς έστελναν μηνύματα, ότι τάχα ιδιωτικοποιούνται οι αεροδιακομιδές. 

Ξέρετε..., τότε που όταν ξημέρωσε ανέβαιναν στα κάγκελα, γέμισε το αμφιθέατρο πρωί - πρωί με τηλεοπτικές κάμερες και κατεβήκαμε με τα ασθενοφόρα στη Βουλή, ουρλιάζοντας οι σειρήνες τους...θυμάστε; 

ΘΥΜΑΣΤΕ ή ΚΟΙΜΑΣΤΕ; 

Τότε όμως κυβερνούσε ο ΣΥΡΙΖΑ. 

Σήμερα, ό,τι μπορέσει η κυβέρνηση της ΝΔ να περάσει, ενόσω οι εργαζόμενοι κοιμούνται. 

Ιδιωτικοποίηση αεροδιακομιδών λοιπόν. 

Εκείνα τα πτητικά μέσα που θα δώριζε ο Νιάρχος; 

Αργούν; 

Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού...

Αυτή την ανάρτηση θα την ξανανεβάσω αφού περάσει (από σήμερα) ένας χρόνος διακυβέρνησης της ΝΔ.

Εαν... περάσει. 
Οι ΣΔΙΤ ειναι εδώ! Και βιάζονται.
Απο το fb Anastasia Papadatou  


12 σχόλια:

  1. Που ειναι οι τότε λαλίστατοι συνδικαλιστές;
    Που ειναι οι σοσιαλιστές στυλοβάτες του μορφώματος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρονται που το ΕΚΑΒ απαλλάχθηκε από ένα ακόμη κομμάτι του έργου του:
    Τις Δευτερογενείς Διακομιδές.
    Και συνεχίζουν.
    Είναι πολλά τα λεφτά Άρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απο ποτε οι δευτερογενεις ειναι δουλεια του ΕΚΑΒ?
    Τραβα να μαθεις πρωτα τι σημαινουν τα αρχικα της υπηρεσιας και μετα κανε σχολια για το αντικειμενο του ΕΚΑΒ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα ρε παλικάρι, οι άνθρωποι ζουν ακόμα στη δεκαετία του 80.,!

      Διαγραφή
    2. Αυτά να τα λέγατε το 2014 στον τότε υπουργό υγείας Άδωνις, που τα φόρτωσε όλα στο ΕΚΑΒ εν μια νυκτί, χωρίς καμία συνδικαλιστική αντίδραση, όπως και τώρα με τις αεροδιακομιδές!
      Που ήσασταν τότε παλικαράδες και που είστε σήμερα, που μας χαιρετάνε οι αεροδιακομιδές, εσείς, όπως συνεχώς μας τονίζεται, οι κυρίαρχοι του συνδικαλισμού στο ΕΚΑΒ;

      Διαγραφή
    3. O Aδωνης έκανε μετάταξη τους εργαζόμενους στο ΕΚΑΒ η υποχρέωση παρέμεινε στο νοσοκομεία. Από την επόμενη μέρα ξαναπήρανε οδηγούς πάρα πολλά ιδρύματα. Το ΦΕΚ για τις δευτερογενής παραμένει σε ισχύ. Οι πρόθυμοι εξιτηριάκιδες συνεχίζουν να περιφέρουν το ψέμα των δευτερογενών για να παραπλανούν πολίτες και συναδέλφους. Τη παράφραση των προγραμματισμένων περιστατικών τη χρησιμοποιούν για τα εξιτήρια και τα ραντεβουδάκια, ενώ το ίδιο το φεκ ξεκαθαρίζει ότι η ευθύνη για τα εξιτήρια βαραίνει τα νοσηλευτικά ιδρύματα. Μας πήρανε χαμπάρι σύντροφοι. Χεστήκανε οι κλινικάρχες για τα τροχαία και τα επείγοντα, τα μιλημένα-εξιτηριάκια-ραντεβουδάκια τους θέλουν να γίνονται, μάγκες! Οι νέοι συνάδελφοι διασώστες που έρχονται ως επικουρικοί γελάνε μ αυτά που ακούνε περί εξιτηρίων, το επίπεδο ανεβαίνει.

      Διαγραφή
    4. Γελάνε και τα φορεία από τα ασθενοφόρα των νοσοκομείων, με την δική σου ερμηνεία του νόμου Άδωνις, κάτι το οποίο παραδέχθηκε σε δηλώσεις του και ο νυν πρόεδρος του ΕΚΑΒ, είπε, μετά την ψήφιση του νόμου Γεωργιάδη, όλα αυτά πέρασαν στη αρμοδιότητα του ΕΚΑΒ, αφού με υπουργική απόφαση του τότε αναπληρωτή υπουργού Μάριου Σαλμά, όλα τα ασθενοφόρα των νοσοκομείων, πέρασαν στο ΕΚΑΒ!
      Η δυνατότητα που είχαν τα νοσοκομεία μετά από την μετάταξη των οδηγών τους στο ΕΚΑΒ, ήταν να δώσουν την δυνατότητα σε ήδη υπαλλήλους τους με κατοχή διπλώματος οδήγησης Γ΄και Β΄ κατηγορίας, να τους χρησιμοποιήσουν για την μετακίνηση των υπάλληλων τους σε εξωτερικές εργασίες με τα υπηρεσιακά οχήματα εκτός των ασθενοφόρων.
      Γι αυτό και με άλλη υπουργική απόφαση του άλλου υπουργού, του Λεωνίδα Γρηγοράκου, δίνεται ακόμα και σήμερα η δυνατότητα, να αποσπαστούν εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ στα νοσοκομεία, για την κίνηση οχημάτων αιμοδοσίας και άλλων αναγκών των νοσοκομείων, όπως και γίνεται.
      Οι οδηγοί που πήραν, ήταν από τα Κ.Υγείας στην πλειοψηφία τους και μάλιστα πληρώματα ασθενοφόρων με αποσπάσεις, με αποτέλεσμα να τρέχει το ΕΚΑΒ για να καλύπτει, στα κενά που άφησαν.

      Διαγραφή
    5. Οι νέοι συνάδελφοι διασώστες που έρχονται ως επικουρικοί γελάνε μ αυτά που ακούνε περί εξιτηρίων, το επίπεδο ανεβαίνει, όλους αυτούς, θα πρέπει να τους το εξηγήσεις πολύ καλά για να το καταλάβουν οι άνθρωποι, ωστόσο έχουν επίπεδο να το καταλάβουν, γιατι θα πρέπει να κανουν τις δευτερογενείς που ειναι εκτός πόλης και όλων όσων θα ειναι άνω των τριάντα χιλιομέτρων και εκτός νομού!

      Διαγραφή
    6. Αυτό που λέτε παλικάρια, αλλάζει μόνο με νομοθετική ρύθμιση, τα υπόλοιπα ειναι να χαμε να λέγαμε, οπότε τώρα που η κυβέρνηση ειναι δική σας, μπορείτε να το κάνετε!
      Ιδού λοιπόν, πεδίο δόξης λαμπρόν!!

      Διαγραφή
  4. Άρα, δεν θα είναι ούτε όσες είναι άνω των τριάντα χιλιομέτρων δουλειά του ΕΚΑΒ, ή μήπως όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φυσικα και δεν θα ειναι.
    ΚΑΜΙΑ δεν ειναι.
    Το ΕΚΑΒ ειναι μονο για επειγοντα.
    Οσοι θελουν ενισχυση εισοδηματος ας ψαξουν για δευτερη δουλεια.
    Αρκετα με την υποβαθμιση της υπερεσιας σε ΤΑΧΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία, το ερώτημα παραμένει, ποιος πρέπει να κάνει τις δευτερογενείς;
    Όσο για το υπηρεσία ΤΑΧΙ, το βλέπουμε ότι γίνεται και στα επείγοντα σε μεγάλο ποσοστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.