....

....

Οι συνδικαλιστές της ΠΟΠ-ΕΚΑΒ αναλαμβάνουν θέσεις υπευθύνων διοίκησης;



Σύμφωνα με πληροφορίες, διοικητικός υπάλληλος με γνωστή κομματική ταυτότητα, με 13 χρόνια εργασιακού βίου, αναλαμβάνει υπεύθυνη στο Γραφείο Κίνησης, αντικαθιστώντας υπάλληλο με 35 χρόνια εργασιακού βίου, αφού προφανώς ο συγκεκριμένος υπάλληλος, δεν είναι αρεστός για τις πολιτικές του θέσεις. 

Υπεύθυνος του τηλεφωνικού κέντρου αναλαμβάνει ο αντιπρόεδρος στην ΠΟΠ-ΕΚΑΒ!
 
Αν αληθεύουν όλα αυτά, σημαίνει και είναι φανερό, ότι οι γαλάζιοι συνδικαλιστές ασκούν πλέον διοίκηση!

Οι καταγγέλλοντες της προηγούμενης περιόδου, τώρα παίρνουν τις θέσεις των καταγγελλόμενων!

Συνδικαλιστές και σύνεδροι της ΠΟΠ, σε θέσεις άσκησης διοίκησης! 

Η περίπτωση των Χανίων είναι ζωντανό παράδειγμα, πρόεδρος σωματείου ασκεί διοίκηση!

Η συνδιοίκηση είναι εδώ!

 
  

3 σχόλια:

  1. Για ποια περιοχή μιλάς ; Η ΠΟΠ/ΕΚΑΒ έχει καμιά 20αριά αντιπροέδρους.Μιλάς για Β.Ελλάδα,για Γιάννινα,για Κρήτη ;Αν εννοείς Κρήτη να ετοιμάζουμε τις ρακές και τα αντικριστά για να γιορτάσουμε αν τυχόν έφυγαν οι αηδίες που είναι υπεύθυνοι και εκβιάζαν τους Κρητικούς με δεκάδες απειλές και αναφορές τόσα χρόνια.Αν είναι αυτός ο 35 ετών υπάλληλος δεν βγαίνει για την κομματική ταυτότητα,όπως λέτε αλλά γιατί είναι ότι χειρότερο έβγαλε η Κρήτη και μας δυσφημεί το νησί και θα ανασάνουν όλοι κάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήταν περισσότερο αξιόπιστα αυτά που έγραψες, αν είχες και το όνομά σου!
      Αυτό που αναδεικνύεται, είναι η αλλαγή των ρόλων, αυτοί που έβριζαν και λοιδορούσαν, τώρα αναλαμβάνουν θέσεις άσκησης διοίκησης!

      Διαγραφή
  2. Της αλλαξοκωλιάς έγινε στην Κρήτη με τους υπεύθυνους που ανέλαβαν πρόσφατα θέσεις ευθύνης!
    Ο ένας αναπληρωτής του άλλου και στο τέλος ουσιαστικά ο ένας κουμαντάρει!
    Πληροφοριακά η διοικητικός είναι μετάταξη της γνωστής Μεγάλης Πέμπτης επί προεδρίας του κυρ Νίκου του καράφλα, γέννημα θρέμμα της ΝΔ και τώρα κολαούζο τον ΠΑΣΟΚο συνδικαλιστή και αντιπρόεδρο της ΠΟΠ-ΕΚΑΒ!
    Αυτό είναι η απόλυτη επιτυχία του συνδικαλισμού και της διοίκησης, να μοιράζονται τις εμπειρίες, τις αποφάσεις και τέλος τις ευθύνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.