Θετικός νεφροπαθής μετά τα κρούσματα κοροναϊού σε εργαζόμενους του νοσοκομείου Ξάνθης
Προβληματισμό προκαλεί το θετικό κρούσμα σε νεφροπαθή μετά τον εντοπισμό δύο θετικών κρουσμάτων σε νοσηλεύτρια και γιατρό της Μονάδας Τεχνητού Νεφρού στο Νοσοκομείο της Ξάνθης.
Όπως είχε αποκαλύψει το Τvxs.gr, οι δύο εργαζόμενοι βρέθηκαν θετικοί στο τέλος της εβδομάδας ενώ πλέον το Σάββατο επιβεβαιώθηκε ως θετικός ένας νεφροπαθής, από οικισμό της περιοχής, που κάνει αιμοκάθαρση στην ίδια μονάδα και νοσηλεύεται πλέον στο Νοσοκομείο Αναφοράς της Αλεξανδρούπολης.
Θετική βρέθηκε επίσης η σύζυγός του και αρνητικός ο συγχωριανός του που τον μετέφερε τρεις φορές την εβδομάδα στο Νοσοκομείο Ξάνθης.
Προβληματισμός παρά την άρση στην Ξάνθη
Εξάλλου, ο τοπικός ιατρικός σύλλογος με ανακοίνωσή του εκφράζει τη δυσαρέσκεια για το γεγονός ότι δεν συμμετείχε μέχρι σήμερα σε καμία ενημέρωση, εφιστά την προσοχή του κοινού και χαρακτηρίζει αναγκαία την εκπόνηση επιδημιολογικής μελέτης για την περιοχή.
tvxs.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια