Τελιγορίδου προς Μητσοτάκη: Δεν είστε μεσίτης γερμανικών εταιριών
Με μια σύντομη αλλά ουσιαστική ανάρτηση στο facebook η βουλευτής Καστοριάς του ΣΥΡΙΖΑ απαντά και σχολιάζει όσα είπε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στη γερμανική εφημερίδα Bild.
Η ανάρτηση της Ολυμπίας Τελιγιορίδου:
«Ο κ. Μητσοτάκης στην συνέντευξή του στην Bild, δήλωσε με μεγάλη χαρά, πως με το κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων στην Δυτική Μακεδονία, θα επωφεληθούν Γερμανικές εταιρίες! Για τα οφέλη που θα έχει η Ελλάδα και η Δυτική Μακεδονία δεν έκανε καμμιά αναφορά , γιατί απλά, δεν υπάρχουν οφέλη για την Ελλάδα και τη Δυτική Μακεδονία από την πολιτική που ο ίδιος ασκεί.
Να του υπενθυμίσουμε ότι είναι πρωθυπουργός της Ελλάδας και όχι μεσίτης συμφερόντων ξένων εταιριών.»
Ο
κ. Μητσοτάκης στην συνέντευξή του στην Bild, δήλωσε με μεγάλη χαρά,
πως με το κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων στην Δυτική Μακεδονία, θα
επωφεληθούν Γερμανικές εταιρίες! Για τα οφέλη που θα έχει η Ελλάδα και η
Δυτική Μακεδονία δεν έκανε καμμιά αναφορά , γιατί απλά, δεν υπάρχουν
οφέλη για την Ελλάδα και τη Δυτική Μακεδονία από την πολιτική που ο
ίδιος ασκεί.
Να του υπενθυμίσουμε ότι είναι πρωθυπουργός της Ελλάδας και όχι μεσίτης συμφερόντων ξένων εταιριών.
Να του υπενθυμίσουμε ότι είναι πρωθυπουργός της Ελλάδας και όχι μεσίτης συμφερόντων ξένων εταιριών.
documentonews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια