....

....

Τελιγορίδου προς Μητσοτάκη: Δεν είστε μεσίτης γερμανικών εταιριών

 

Με μια σύντομη αλλά ουσιαστική ανάρτηση στο facebook η βουλευτής Καστοριάς του ΣΥΡΙΖΑ απαντά και σχολιάζει όσα είπε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στη γερμανική εφημερίδα Bild.

Η κυρία Τελιγιορίδου σημειώνει πως από την πολιτική του Κυριάκου Μητσοτάκη δεν έχει κανένα κέρδος η Δυτική Μακεδονία προσθέτοντας πως το μέγαρο Μαξίμου χειρίζεται το θέμα ως μεσίτης γερμανικών εταιριών.

Η ανάρτηση της Ολυμπίας Τελιγιορίδου:

«Ο κ. Μητσοτάκης στην συνέντευξή του στην Bild, δήλωσε με μεγάλη χαρά, πως με το κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων στην Δυτική Μακεδονία, θα επωφεληθούν Γερμανικές εταιρίες! Για τα οφέλη που θα έχει η Ελλάδα και η Δυτική Μακεδονία δεν έκανε καμμιά αναφορά , γιατί απλά, δεν υπάρχουν οφέλη για την Ελλάδα και τη Δυτική Μακεδονία από την πολιτική που ο ίδιος ασκεί.

Να του υπενθυμίσουμε ότι είναι πρωθυπουργός της Ελλάδας και όχι μεσίτης συμφερόντων ξένων εταιριών.»

Olimpia Teligioridou                                                    app-facebook
2 ώρες πριν
Ο κ. Μητσοτάκης στην συνέντευξή του στην Bild, δήλωσε με μεγάλη χαρά, πως με το κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων στην Δυτική Μακεδονία, θα επωφεληθούν Γερμανικές εταιρίες! Για τα οφέλη που θα έχει η Ελλάδα και η Δυτική Μακεδονία δεν έκανε καμμιά αναφορά , γιατί απλά, δεν υπάρχουν οφέλη για την Ελλάδα και τη Δυτική Μακεδονία από την πολιτική που ο ίδιος ασκεί.
Να του υπενθυμίσουμε ότι είναι πρωθυπουργός της Ελλάδας και όχι μεσίτης συμφερόντων ξένων εταιριών.

documentonews.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.