....

....

Ποιά η θέσει του Σωματείου Αθηνών με αυτή την πρόταση;


Στις 14 Ιανουαρίου, τιμούμε τους αδικοχαμένους εργαζόμενους του ΕΚΑΒ που εν ώρα αεροδιακομιδής, έχασαν την ζωή τους, μετά απο πτώση.

Σήμερα λοιπόν μάθαμε ότι η Πολεμική Αεροπορία σταμάτησε την ενίσχυση του ΕΚΑΒ στον τομέα των αεροδιακομιδών, λόγω αδυναμίας.

Γι' αυτούς τους λόγους προτάθηκε η κάλυψη των αναγκών του ΕΚΑΒ να γίνεται απο ιδιωτική εταιρία με αεροσκάφος τύπου ATR42-500.

Επειδή πήρε το αφτί μας ότι οι μέντορες του Σωματείου εκτός απο λιμωξιολόγοι, έγιναν ξαφνικά και αεροναυπηγοί και κοιτάζουν θετικά αυτή την πρόταση, τους επισημαίνουμε ότι η συνεργασία με τον ιδιωτικό χώρο και ειδικά στο τμήμα των αεροδιακομιδών, πληρώθηκε πολύ ακριβά και τα λάθη του παρελθόντος πρέπει να γίνονται μαθήματα του μέλλοντος!!!

Κανένας λοιπόν εργαζόμενος δεν πρέπει να γίνει θυσία στις ορέξεις των ιδιωτών και κανένα Σωματείο υποχείριό τους!!!

Πηγή facebook.com

3 σχόλια:

  1. Γιατί δεν έχουν βγει ακόμη τα στελέχη του συριζα στο εκαβ να τοποθετηθούν ; Αυτοί το παίζουν λοιμωξιολόγοι και όχι άλλοι και σπέρνουν τον πανικό δύο μήνες τώρα .Εδώ δεν γράφατε σε σχόλια για δεκάδες νεκρούς στο εκαβ με κάτι υπολογισμούς που ούτε αγράμματη γριά με άνοια δεν κάνει ;Βγείτε τώρα με τις δικές σας γνώσεις για τα πτητικά μέσα και την ασφάλεια των πτήσεων και κάντε επιστημονική τοποθέτηση και όχι αρλούμπες με θαυμαστικά.
    Μιλάτε για αεροδιακομιδές και δεν ξέρετε που πάνε τα τέσσερα. Για κανένα εξιτήριο είστε και για μονά πληρώματα στα ασθενοφόρα με το φραπέ και το τσιγάρο στο χέρι ή για τραπεζώματα στον προηγούμενο περαστικό που έφτιαχνε αλεύρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σφύριξε κανείς τη λήξη και δεν το μάθαμε;

    Άντε ρε ψώνιο κι άναψε καμιά λαμπάδα, αφού δεν πρόσεξες τι σφαγή των υγειονομικών έγινε εκεί όπου ο ιός κτύπησε πράγματι.

    Και μην ανησυχείς, όσες φορές και αν επανέλθει ο ιός εσύ δεν εχεις ανάγκη!

    Έχεις τον Μωυσή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.