....

....

Ακούστε προσεκτικά τι είπε ο Τσιόδρας Οποιοσδήποτε πέθαινε από ή με Covid καταγραφότανε ότι πέθαινε




Εμείς κάναμε και μια ακόμη υπερβολή οποιοσδήποτε πέθαινε από ή με Covid καταγραφότανε ότι πέθαινε από Covid . Το να έχεις Covid δεν σημαίνει απαραίτητα πως πεθαίνεις από Covid εμείς το καταγράφαμε πως πέθανε από Covid. Όταν τα λέγαμε εμείς μας κατεβάσατε εκπομπές και βίντεο .... 



youtube.com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.