Άμα είσαι νεοφιλελεύθερος… “Δικαιολογημένες” για τον Μπάμπη Παπαδημητρίου, οι υπέρογκες αυξήσεις μισθών για τα golden boys (vid)

Την ώρα που η αναπροσαρμογή του κατώτατου μισθού παραπέμπεται με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου για τον Ιανουάριο του 2021 και ενώ οι προβλέψεις για την ανεργία και την κατάσταση των εργαζομένων είναι εφιαλτικές, ο Μπάμπης Παπαδημητρίου, υπερασπίζεται την υπέρογκη αύξηση των μισθών για τα golden boys.
«Πρέπει να είναι καλοί οι μισθοί όσων αναλαμβάνουν υψηλές θέσεις. Δεν είναι υψηλοί ιδιαίτερα. Ξέρετε ότι μετά τους φόρους στην πραγματικότητα είναι 3.500 με 4.000 το πολύ και πρέπει να πληρώνονται σωστά οι άνθρωποι», δήλωσε στο Kontra chanel.
Σημειώνεται ότι έχουν ήδη εγκριθεί υπερβολικές αυξήσεις από 4.600 ευρώ στα 8.314 ευρώ! στο μισθολογικό πλαφόν των στελεχών των μεγάλων ΔΕΚΟ, όπως τα ΕΛ.ΤΑ, ο ΟΑΣΑ, η ΔΕΗ και η ΣΤΑΣΥ.
Την ίδια ώρα με διαδικασίες εξπρές, η νομοθετική ρύθμιση που θα οδηγούσε στον νέο κατώτατο μισθό στα μέσα Ιουνίου,αναβάλλεται, ώστε να ξεκινήσει εκ νέου στα τέλη Σεπτεμβρίου και να ολοκληρωθεί το δεύτερο 15ήμερο του Ιανουαρίου.
Ο επανακαθορισμός των μισθών και ημερομισθίων- προς τα κάτω, όπως όλα δείχνουν- δεν αφορά βεβαίως τα ακριβοπληρωμένα στελέχη των ΔΕΚΟ, επί Ν.Δ.
1) Ο Ντούτσε Μπογδάνος
ΑπάντησηΔιαγραφή2) ο κ Μπάμπης του κ. Σημίτη
3) ο Αρκουμανέας / αυγουλέας σύζυγος της Εύας Αντωνοπούλου
4) η γγ αντιεγκληματικής πολιτικής, με τις περίεργες αναθέσεις καθαρισμού των φυλακών, κ Νικολάου, σύζυγος του οικονομικού συντάκτη του ΣΚΑΙ κ. Τραυλού
ΚΑΡΡΕ του αλαφουζέικου!
Υπάρχουν ακόμη θύματα που ακούνε ΣΚΑΙ για να μάθουν την αλήθεια; ίσως γι αυτό τους δουλεύει ο Μπάμπης για τα οκτώ χιλιάρικα αύξηση Θα μου πεις και το επίδομα στολής που ΘΑ πάρεις εσύ λίγο είναι;
Ε, φυσικό είναι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν οι καρχαρίες κάνουν πάρτυ, όλο και περισσεύει και κανένα ψιχουλάκι και για την μαρίδα.
Τόσα χρόνια, έμαθε να είναι μαρίδα και να παραμένει μαρίδα, ευχαριστημένη από τα ψίχουλα που την πετάνε!