....

....

Συνέντευξη Προέδρου ΠΟΠΕΚΑΒ στο ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΗΣ 05 06 20 deltatv


Αντίθετοι δηλώνουμε στην τροπολογία που κατατίθεται για τις αεροδιακομιδές του ΕΚΑΒ.

Είναι απαράδεκτο πρώην δημόσια πτητικά μέσα που σήμερα ανήκουν σε ιδιώτες να θέλουν και να προσπαθούν εισχωρήσουν από το παράθυρο στο φιλέτο των αεροδιακομιδών του ΕΚΑΒ και να τα παρουσιάζουν κάποιοι ως δημόσια.

Αυτό Δεν Θα Περάσει

Δεν Τα Δεχόμαστε

Δεν Θα Τα Στελεχώσουμε

Οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ για την φετινή χρονιά δέχονται μόνο τα νόμιμα πτητικά μέσα που διαθέτει το υπουργείο Άμυνας, και τα πιστοποιημένα πτητικά μέσα που έχουμε προτείνει σαν ΠΟΠ ΕΚΑΒ για το πρόγραμμα επαγγελματικής αναβάθμισης δεξιοτήτων για την φετινή καλοκαιρινή περίοδο



deltatv.gr

14 σχόλια:

  1. Για ακόμα μια φορά, οι συνδικαλιστές μας δηλώνουν... αιφνιδιασμένοι!

    Η πρώτη φορά ήταν τον Μάρτιο του 2014, όταν ο τότε υπουργός υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, αιφνιδιαστικά, ανακοίνωσε την μετάταξη των οδηγών ασθενοφόρων των νοσοκομείων, στο ΕΚΑΒ!

    Η δεύτερη, όπως ομολογεί στην συνέντευξη ο πρόεδρος του Β΄θμιου συνδικαλιστικού οργάνου, ειναι από τον νυν υπουργό υγείας Βασίλη Κικίλια, για την ιδιωτικοποίηση των αεροδιακομιδών, το φιλέτο του ΕΚΑΒ, βάζοντας φωτιά στα συνδικαλιστικά... σαλόνια!

    Πως καταφέρνουν τόσο καλά οι υπουργοί υγείας των κυβερνήσεων της ΝΔ, να αιφνιδιάζουν απόλυτα τους συνδικαλιστές του ΕΚΑΒ, όντως αποτελεί ένα μυστήριο για όλους εμάς...

    Καλλιτέχνες στον αιφνιδιασμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε παιδιά, μήπως ο πρόεδρος δεν πήρε χαμπάρι ότι αλλάζει χέρια με την τροποποίηση η πτητική εκμετάλλευση και ότι ρητά προβλέπεται ότι και σε περίπτωση που γίνει δωρεά πτητικών μέσων απο όποιον ιδιώτη στο ΕΚΑΒ, αυτά θα ενταχθούν στην ίδια εταιρεία που θα πάρει την κτητική εκμετάλλευση των αεροδιακομιδων;
    Περισσότερο τον νοιάζει αν θα γίνει το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ, ποιός ξέρει τι πάρτι θα έχει οργανωθεί, παρά η ιδιωτικοποίηση των αεροδιακομιδων;
    Πόσο άτυχοι μπορεί να είμαστε εμείς οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ, έχοντας τέτοιους συνδικαλιστές, τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκλεγμένοι είναι, βάλε εσύ υποψηφιότητα και βλέπουμε.,,

      Διαγραφή
    2. Κι αν είναι εκλεγμένοι τι σημαίνει αυτό; ότι είναι Πάπες;
      Και ύστερα είναι εκλεγμένος με 23 ψήφους των Σερρών!
      Τι να πουν και οι εκλεγμένοι με εκατοντάδες ψήφους πίσω τους!

      Διαγραφή
    3. Δεν βλέπω κάτι παράνομο στο να είναι πρόεδρος δευτεροβάθμιου οργάνου κάποιος από μικρό σωματείο. Οι εκπρόσωποι των εκατοντάδων σωματείων στο συνέδριο επέλεξαν για πρόεδρο κάποιον από μικρό σωματείο. Η δημοκρατία αυτά έχει, δεν ξέρω αν μπορείτε να το καταλάβετε στο συριζα

      Διαγραφή
    4. Εκατοντάδων σωματείων! ουαου!
      Φτάνουν δε φτάνουν είκοσι!
      Παράνομο δεν είπε κανείς ότι ειναι, αλλά να, στις δημοκρατίες που επικαλείσαι, έχουν δικαίωμα στην κριτική οι πολίτες της ακόμα και στον πρωθυπουργό τους, κάτι που εσείς το απαγορεύεται στα μέλη του συνδικαλιστικού σας οργάνου δια ροπάλου και σε όσους το κανουν τους διαπομπεύεται, που όπως ξέρεις εκλέγεται με κάποια εκατομμύρια ψήφων παραπάνω από αυτούς του συνδικαλιστή, κάτι που εσείς εκεί στη ΝΔ, δεν έχετε αποδεχθεί ακόμα, οπότε πήγαινε αλλού να κάνεις μαθήματα δημοκρατίας, ίσως στο εσωτερικό της συνδικαλιστικής σας κάστας, όχι εδώ.

      Διαγραφή
    5. Έγινε ότι πεις. Προς το παρόν παρακολουθείτε τα δρώμενα και όταν ξανά ρθει ο συριζα εδώ θα είμαστε εμείς για νέους αγώνες !

      Διαγραφή
    6. Εεεε ναι, μας έριξες τάπα τώρα, τι άλλο να πεις...
      Αγώνες πλέον δεν είστε σε θέσεις να κάνετε, έχετε δηλώσει υποταγή στις κυβερνητικές ορέξεις!!!
      Το μόνο πλέον που σας νοιάζει, είναι να μη χαθεί το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ, μιας και με ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο, αποκτά κάποιος... πανεπιστημιακή εκπαίδευση, άσχετα αν παραμένει να είναι ΔΕ εκπαιδευτικής βαθμίδας!
      Σανό και μόνο σανό...

      Διαγραφή
  3. Καλά, αυτοί δεν είναι που δώσανε συγχαρητήρια στην Κυβέρνηση και τον Υπουργό Υγείας για το ίδιο θέμα;
    Να οργανωθείτε ρε παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και καλά οι Αθηναίοι συνάδελφοι, που χρόνια τώρα, στελεχώνουν τις Αεροδιακομιδές.
    Αυτοί;
    Τι δε θα στελεχώσουν;
    Ας κοιτάξουν εκεί να πάρουν κανένα μακρινό φύλλο πορείας και πολύ τους είναι.
    Τα μεταξωτά βρακιά, θέλουν άλλους...
    Ένα ελικόπτερο είχανε κι αυτό το σαμποτάρανε, γιατί δεν ήταν της Κυβέρνησης της αρεσκείας τους, χάνοντας την μοναδική ευκαιρία για την δημιουργία μόνιμης Βάσης Αεροδιακομιδών στη Θεσσαλονίκη!
    Οπότε τι βγαίνουν τώρα και λένε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο στον πρόεδρο της ομοσπονδίας.Τόσα χρόνια με δεκάδες ώρες στα ελικόπτερα έχει άποψη επί του θέματος.Όπως έχει άποψη και για τα επείγοντα χωρίς να δουλεύει στο ασθενοφόρο.Μόνο συνδικαλιστικά ρεπό τόσα χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μυρίστηκαν χρήμα στο εσπα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το νέο σκοιλ ελικικιου και το κακό συναπάντημα θα γίνει!
    4.οοο.οοο ευρώ για τους εκπαιδευόμενους, αι εκπαιδευται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί την πέφτετε μόνο στον Χρήστο. Προσέθεσε κι ένα άσχετο "ευχαριστώ" λόγω σερρεικής ευγενείας.
    Αυτές τις κουφάλες τους γιατρούληδες, που είναι βολεμένοι μια χαρά και μερικοί από τις αεροδιακομιδές τα κονόμησαν καλά δεκαετίες τώρα και δεν έχουν κάνει κιχ γιατί δεν τους παριλαμβάνετε;
    ΔΕΝ έχουν σωματείο; ΔΕΝ έχουν εκπρόσωπο στο ΔΣ; ΔΕΝ έχουν δ/ντή ιατρικών υπηρεσιών; ΔΕΝ έχουν εκείνο το υπέρλαμπρο όργανο, το Επιστημονικό Συμβούλιο (διορισμοί Πολάκη) που διακρίθηκε δια της σιωπής και κατά την εποχή της πανδημίας;
    Συνεταιράκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.