Σε απόγνωση και τα ξενοδοχεία 12μηνης λειτουργίας - Οκτώ στα 10 μένουν κλειστά
Κλειστά στην πλειοψηφία τους τα ξενοδοχεία 12μηνης λειτουργίας
Γι αυτό το λόγο τα ξενοδοχεία 12μηνης λειτουργίας θα παραμείνουν κλειστά και μετά τις 15 Ιουνίου που ανοίγουν τα εποχικά καταλύματα, μιας και δεν υπάρχει ζήτηση: «Τον Ιούλιο έχουμε 10-15% κρατήσεις κι ελπίζω σε κάτι καλύτερο όσο περνά ο καιρός. Οι καλύτεροι μήνες για εμάς είναι ο Μάιος κι ο Σεπτέμβριος. Ελπίζουμε τον Σεπτέμβριο να υπάρξει μεγάλη βελτίωση και να μειωθεί η ζημιά». Εξηγεί πως στην επιχείρηση δουλεύουν «50 εργαζόμενοι και προσπαθούμε να τους κρατήσουμε όλους να μην υπάρξει κόσμος χωρίς δουλειά. Θα πάμε σε εκ περιτροπής εργασία αναγκαστικά. Και τα άλλα ξενοδοχεία στο κέντρο δεν θα ανοίξουν κατά πάσα πιθανότητα. Από 1η Ιουλίου και βλέπουμε...»
ethnos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια