....

....

Θετική ύφεση 15%, θετική ανεργία 22%, θετική αύξηση της φτώχειας και θετική μείωση μισθών και συντάξεων… Σκωπτικό σχόλιο του Σωτήρη Καψώχα


Σε δύο παραγράφους τα είπε όλα ο Σωτήρης Καψώχας για την προπαγάνδα που ωραιοποιεί την ύφεση και την φτώχεια στην Ελλάδα.
Σε ανάρτηση του στο Facebook, σημειώνει:

“Όπως όλα δείχνουν,φέτος θα έχουμε μια θετική ύφεση που θα ξεπεράσει το 15%, μια θετική ανεργία που θα υπερβεί το 22%, μια θετική αύξηση της φτώχειας που θα καλύψει το 36% των πολιτών και μια θετική μείωση μισθών και συντάξεων. Κι όλα αυτά για να ξεκινήσει η νέα χρονιά του 2021 από μια θετική βάση χαμηλών δεικτών που θα κάνει πιο εύκολο το έργο της κυβέρνησης ώστε να γίνουν τα πάντα θετικότερα.

Θα μπορούσε να είναι πολιτική παρέμβαση του Άδωνι και όχι μόνο, αλλά και άρθρο – τοποθέτηση του συνόλου των εφημερίδων και των καναλιών”.




Sotirios Kapsohas


Όπως όλα δείχνουν,φέτος θα έχουμε μια θετική ύφεση που θα ξεπεράσει το 15%, μια θετική ανεργία που θα υπερβεί το 22%, μια θετική αύξηση της φτώχιας που θα καλύψει το 36% των πολιτών και μια θετική μείωση μισθών και συντάξεων. Κι όλα αυτά για να ξεκινήσει η νεα χρονιά του 2021 από μια θετική βάση χαμηλών δεικτών που θα κάνει πιο εύκολο το έργο της κυβέρνησης ώστε να γίνουν τα πάντα θετικότερα. Θα μπορούσε να είναι πολιτική παρέμβαση του Άδωνι και όχι μόνο, αλλά και άρθρο - τοποθέτηση του συνόλου των εφημεριδων και των καναλιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.