....

....

Το Ανθυγιεινό Επίδομα σε 15 ΜΕΡΕΣ ΛΗΓΕΙ και δεν ακούγεται τίποτε!!!


Το Ανθυγιεινό Επίδομα σε 15 ΜΕΡΕΣ ΛΗΓΕΙ και δεν ακούγεται τίποτε!!!

   Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Οι ξεπουλημένες συνδικαλιστικές διοικήσεις της ΠΟΕΔΗΝ (ΠΑΣΚΕ – ΔΑΚΕ) αλλά και του Σωματείου του ΕΚΑΒ, δεν ξεχνούσαν με απίστευτη σοβαρότητα και συνέπεια, να αναδεικνύουν κάθε στιγμή επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, άμεσα τα προβλήματα  που προέκυπταν, με στάσεις – κινητοποιήσεις – καταγγελίες.

Όταν στις  28/2/2019 έληγε η προθεσμία καταβολής του Ανθυγιεινού Επιδόματος, σας θυμίζουμε:


Ø Προκήρυξαν 4ωρη Στάση Εργασίας στις 6/2/2019 από 11π.μ. - 3 μ.μ. και καλούσαν τους εργαζόμενους να συμμετάσχουν στην ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στις 12μ.μ. έξω από το Υπουργείο Οικονομικών (Νίκης 5-7).
 
Ø Προκήρυξαν Στάση Εργασίας συμμετέχοντας στην κινητοποίηση της ΑΔΕΔΥ 5/3/2019 από 12μ.μ. – 3μ.μ. και ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ έξω από το Υπουργείο Οικονομικών στις 12:30 μ.μ.
 
Επί κυβέρνησης Ν.Δ. και ο κίνδυνος να λήξη στις 30/6/2020
ούτε στάση, ούτε κινητοποίηση, ούτε καταγγελία!!!
ΤΙΠΟΤΑ!!! ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ!!!

Σήμερα:

Ø Ούτε ανακοίνωση ότι «τέλος Ιουνίου λήγουν οι διατάξεις χορήγησης του Επιδόματος Επικίνδυνης και Ανθυγιεινής Εργασίας και η Κυβέρνηση σιωπά».
 
Ø Ούτε λέξη ότι «εάν δεν λυθεί άμεσα το ζήτημα, στο μισθό του Ιουνίου  θα περικοπεί. Άμεση οριστική ρύθμιση του Επιδόματος Επικίνδυνης και Ανθυγιεινής Εργασίας απρόσκοπτη χορήγηση στους σημερινούς δικαιούχους, την επέκτασή του σε άλλες ειδικότητες όπως την προσδιορίσαμε στο Υπόμνημα που καταθέσαμε στην Επιτροπή και τον διπλασιασμό του».

Αυτή λοιπόν είναι η «σοβαρή υπεύθυνη και συνεπής συνδικαλιστική στάση» που ασκεί η γνωστή πλειοψηφία της ΠΟΕΔΗΝ (ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ) και του Σωματείου του ΕΚΑΒ.

Στα «κάγκελα και στα κεραμίδια» επί ΣΥΡΙΖΑ,
ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΩΠΗ με κυβέρνηση Ν.Δ.

Αφού ολοκλήρωσαν την «διατεταγμένη υπηρεσία» που είχαν αναλάβει, υπονομεύοντας και συκοφαντώντας τις πολιτικές παρεμβάσεις του ΣΥΡΙΖΑ στην Υγεία, τώρα προσφέρουν απλόχερα «πολιτική και συνδικαλιστική» ΑΣΥΛΙΑ και ΣΤΗΡΙΞΗ στα πεπραγμένα της Κυβέρνησης της Ν.Δ.

Να τους χαιρόμαστε!!!

4 σχόλια:

  1. Τους Μακεδονομάχους ξέχασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το μόνο που τους νοιάζει αυτή την εποχή σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσαν προ ημερών, μετά από την σύγκλιση της ολομέλειας του Γενικού Συμβουλίου, ειναι η οργάνωση και η εκτέλεση του εκπαιδευτικού προγράμματος μέσω ΕΣΠΑ, κάτι που όπως αναφέρει η ανακοίνωση, έχει συμφωνηθεί με την διοίκηση του ΕΚΑΒ, για τις δεξιότητες στις αερομεταφορές, ως φορέας υλοποίησης η ΠΟΠ-ΕΚΑΒ;, το οποίο λέει θα ειναι six level και θα έχει βαθμίδα Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης, άρα και ανάλογης αναβάθμισης!
    Προφανώς, θα έχουμε μια νέα υπόθεση... «σκοιλ ελικικου»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άσε ρε παπατζή Κωσταντίνου.Πέρυσ κατηγορούσες τον Τζανετή για το ίδιο πράμα και τις νοσοκόμες γιατι δεν το υπόγραφαν.Όπου σε παίρνει το συμφέρον σου μιλας.Μια ζωή ψέμμα και παπατζιλίκι για τον ντόρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η διαφορά ειναι ότι ο Κωσταντινου και ο κάθε Κωσταντινου λέει ότι λέει επωνύμως, κάτι άλλοι δεν λένε τίποτα και μάλιστα παραμένουν στο σκότος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.