190 οι νεκροί - 70χρονη από Ξάνθη - Μηδενικά κρούσματα στην υπόλοιπη χώρα
Άλλος ένας θάνατος από κορονοϊό σημειώθηκε τη νύχτα της Παρασκευής στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, Πρόκειται για μια γυναίκα 70 ετών με υποκείμενα νοσήματα.Εν τω μεταξύ μειώνεται -έστω και με αργούς ρυθμούς- το προβλημα στην Ξάνθη, καθώς χτες κατεγράφη μόνον ένα κρούσμα στον Εχίνο.
Οι ειδικοί ευελπιστούν ότι σύντομα θα τεθεί υπό έλεγχο και η κατάσταση σε Ξάνθη και Ροδόπη, όπου ήδη φαίνεται (απο τη μειωση των κρουσμάτων) να αποδίδουν η καραντίνα και τα άλλα μέτρα που ελήφθησαν μετά τη νέα έξαρση σε δύο περιοχές των προαναφερομένων νομών στις αρχές Ιουνίου.
slpress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια