....

....

Το Σωματείο Εργαζομένων του ΕΚΑΒ 2 για τις αεροδιακομιδες







5 σχόλια:

  1. Μάθετε να γράφετε πρώτα Ελληνικά και μετά ν' ασχοληθείτε με την Πιστοποίηση των πτητικών μέσων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι σημασία έχει η ορθογραφία, αρκεί να είσαι... χριστιανός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχουν ενημερώσει το λειτουργικό του υπολογιστή τους στην ορθογραφική διόρθωση, ή μπορεί να μην αναγνωρίζουν τις... ειδοποιήσεις του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ο δεύτερος υποτίθεται ότι είναι Πληροφορικάριος ολκής.
      Ούτε αυτόματη διόρθωση σε word δεν μπορούν να κάνουν!

      Διαγραφή

Από το Blogger.