....

....

Βιτριόλι από Πολάκη σε Πέτσα για σκάνδαλο 20 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ

Πολάκης, Πέτσας, Φουρθιώτης, ΜΜΕ, Μένουμε Σπίτι

Ο Παύλος Πολάκης καυτηριάζει τον Στέλιο Πέτσα για τα 20 εκατομμύρια ευρώ του "Μένουμε Σπίτι" που έδωσε ακόμα και σε ανύπαρκτα site.

Την αθλιότητα του Στέλιου Πέτσα με τη διάθεση των 20 εκατομμυρίων m;esv toy “Μένουμε Σπίτι” σε Μέσα Ενημέρωσης και σάιτ ανύπαρκτα, στις ΗΠΑ, σε μπλογκς που δεν είχαν καμία δραστηριότητα, όπως του Μένιου Φουρθιώτη, σε ιστοσελίδες που πωλούν…θαυματουργές αλοιφές, αλλά και τον αποκλεισμό μέσων που κρίνουν οι κυβερνώντες ενοχλητικά, όπως για παράδειγμα ο eretikos.gr,  στηλιτεύει  ο Παύλος Πολάκης.

Με ανάρτησή του στο Facebook ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας, και νυν βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Παύλος Πολάκης σχολιάζει τις εξελίξεις όσον αφορά το μεγάλο σκάνδαλο όπως αποδεικνύεται της κυβερνητικής εκστρατείας «Μένουμε Ασφαλείς».

Και είναι σκάνδαλο γιατί μοίρασαν σκανδαλωδώς χρήματα του ελληνικού λαού για να ελέγξουν ΜΜΕ και την ενημέρωση.

O Παύλος Πολάκης αναφέρει πως η «υπόθεση» Πέτσα και Δημητριάδη με την εταιρεία Initiative θυμίζει του σκάνδαλο του ΚΕΕΛΠΝΟ με τους Αβραμόπουλο και Γεωργιάδη και χαρακτηρίζει «κουτοπονηριά» το γεγονός πως δόθηκε με καθυστέρηση ο κατάλογος των μέσων που έλαβαν χρήματα για τη διαφήμιση, όχι όμως και τα αντίστοιχα ποσά.

Διαβάστε την ανάρτηση του Παύλου Πολάκη:  

Πέτσας και Δημητριαδης με την Initiative όπως Αβραμοπουλος και Γεωργιαδης με ΚΕΕΛΠΝΟ!!!
«Διαφημειστε-ξεπλύνετε-ξεκοκαλιστε»!!!
Μπροστά στην πίεση, ο υπουργός δεν δίνει κατάλογο με τα ποσά που έδωσε σε Μέσα, αλλά κουτοπόνηρα και επιμένοντας στην αδιαφάνεια, δίνει κατάλογο με 1.230 Μέσα που πήραν διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ:
«Ακόμη και αυτός ο κατάλογος όμως που δόθηκε για να καλύψει την αδιαφάνεια είναι αποκαλυπτικός. Ο γνωστός σε όλους Μένιος Φουρθιώτης, με ένα blog (ούτε καν site), παίρνει χρήματα για την καμπάνια, αν και η σελίδα του δεν έχει καμία ανάρτηση πλην της διαφήμισης. Για τραγική ειρωνεία το blog λέγεται «πρώτη είδηση» και έχει ανεβάσει πρώτη και τελευταία, τη διαφήμιση Πέτσα. Ένα άλλο site που εισπράττει χρήματα (κατά την παραδοχή και τον κατάλογο Πέτσα πάντα) είναι το menta.gr. Το site αυτό, όταν το «κλικάρεις» βγάζει μια ανακοίνωση πως είναι για πώληση προς 4.900 ευρώ , ενώ η αναζήτηση της δραστηριότητάς του το δείχνει ανενεργό από το 2016. Δεκάδες ακόμη site δεν λειτουργούν βγάζοντας ένδειξη πως δεν υπάρχουν (error), ενώ εκατοντάδες ακόμη έχουν μηδαμινή επισκεψιμότητα με κατάταξη στις μηχανές μέτρησης επισκεψιμότητας πάνω από 2.000.000. Πολλά άλλα όταν αναζητηθούν φαίνεται πως δεν υπάρχουν και κάνουν ανακατεύθυνση σε άλλα site. Δηλαδή πιθανόν δόθηκαν λεφτά στο ίδιο άτομο και το ποσό «έσπασε» σε διάφορα site για να φαίνεται μεγάλη διασπορά της διαφήμισης.»

Υστερα από τα προαναφερόμενα γίνεται αντιληπτό ότι πρόκειται για τεράστιο σκάνδαλο διασπάθισης του δημοσίου χρήματος. Και να δούμε αν θα βρεθεί κανείς εισαγγελέας να παρέμβη ύστερα από τα δημοσιεύματα.




Πέτσας και Δημητριαδης με την Initiative όπως Αβραμοπουλος και Γεωργιαδης με ΚΕΕΛΠΝΟ .!!
«Διαφημίστε -ξεπλύντε -ξεκοκαλιστε»!!!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ:
«Μπροστά στην πίεση, ο υπουργός δεν δίνει κατάλογο με τα ποσά που έδωσε σε Μέσα, αλλά κουτοπόνηρα και επιμένοντας στην αδιαφάνεια, δίνει κατάλογο με 1.230 Μέσα που πήραν διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ:...
Mehr anzeigen



eretikos.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.