....

....

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΚΑΒ 3ης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ

5 σχόλια:

  1. Όλοι βλέπουν το ίδιο αποτέλεσμα από την τροποποίηση της σύμβασης της δωρεάς του ΙΣΝ, εκτός από όσους με ανακοινώσεις τους, δίνουν συγχαρητήρια στον υπουργό, όπως και στην απάντηση του εκπροσώπου των εργαζομένων στο ΔΣ...
    Προφανώς και όσοι δεν θέλουν να ειναι συνένοχοι στο ξεπούλημα και τον ακρωτηριασμό του ΕΚΑΒ, δηλώνουν αντίθετοι!
    Πρωτοφανές στα συνδικαλιστικά δρώμενα της χώρας, να μην πέσει ούτε μια... τουφεκιά, για την τιμή των όπλων, όταν η κυβέρνηση με νόμο, ιδιωτικοποιεί, το αναπόσπαστο μέχρι χθες κομμάτι, των αεροδιακομιδών από τον δημόσιο οργανισμό του ΕΚΑΒ!
    Η συνέχιση του ξηλώματος του οργανισμού, ειναι δεδομένη!

    Ζωή σε μας, να τον θυμόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που ακριβώς κύριε Μυτουλα ειδες την ιδιωτικοποίηση ;Ξέρεις τι σημαίνει ιδιωτικοποίηση ;Ξέρεις φυσικά αλλά πουλάς συριζοφροσύνη στον Πολάκη και σανό ατους εκαβιτες για καμία ψήφο στις εκλογές

      Διαγραφή
  2. Ξεπροβάλλει κάπου εκεί ανάμεσα από τις φυλλωσιές των δένδρων, όπως έλεγε και ο ζωγράφος Ross, όταν ζωγράφιζε!

    Πες μου εσύ, που δεν την βλέπεις, σε ποιό σημείο της τροποποίησης;
    Να διαβάσεις το άρθρο καλύτερα και να μην κάνεις τον τροχονόμο συνδικαλιστικών συμφερόντων!
    Αλλάζει ή όχι η επιχειρησιακός πτητικός σχεδιασμός;
    Ποιός θα πετάει τα αεροσκάφη;
    Δεν θα βρίσκετε τρύπα να κρυφτείτε, σε λίγο καιρό, όταν θα ξετυλίγεται το σχέδιο Κοντοζαμανη Μητσοτακη!
    Όσο για το ποιός ταΐζει σανό, το είδαμε αυτές τις μέρες στο ΕΚΑΒ!

    Σε παραπέμπω στο δημοσίευμα για να δεις τις διαφορές και την συνδικαλιστική... ευαισθησία!

    Ο συνδικαλισμός στο ΕΚΑΒ, τότε και σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εσείς οι δημόσιοι υπάλληλοι πολύ εύκολα βγάζετε ανακοινώσεις και απαιτείτε επιτάξεις ..Εσείς θα δεχόσαστε μία επίταξη τόσο εύκολα όσο την ανακοινώνετε για άλλους ;Γιατί αν σας έστελναν φύλλα επίταξης θα σηκώνατε τον κόσμο στον αέρα..Για έκτακτη ανάγκη και σε εσάς.Να είστε προσεκτικοί όταν προτείνετε επιτάξεις δημοκράτες συνδικάλες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.