Κορωνοϊός: Θάνατος 70χρονης από τον Εχίνο – Στους 189 ο αριθμός των θυμάτων
Θάνατος 70χρονης γυναίκας από τον
Εχίνο Ξάνθης καταγράφηκε το απόγευμα της Πέμπτης στη Μονάδα Ειδικών
Λοιμώξεων στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης,
ανεβάζοντας στους 189 τον αριθμό των θυμάτων.
Σε τέσσερις μόλις ημέρες καταγράφηκαν έξι θάνατοι στον Εχίνο Ξάνθης.
Η γυναίκα, που έπασχε από υποκείμενα νοσήματα, σακχαρώδη διαβήτη και υπέρταση, εισήχθη στο νοσοκομείο στις 14 Ιουνίου, ενώ διασωληνώθηκε την επόμενη ημέρα.
Σε τέσσερις μόλις ημέρες καταγράφηκαν έξι θάνατοι στον Εχίνο Ξάνθης.
Η γυναίκα, που έπασχε από υποκείμενα νοσήματα, σακχαρώδη διαβήτη και υπέρταση, εισήχθη στο νοσοκομείο στις 14 Ιουνίου, ενώ διασωληνώθηκε την επόμενη ημέρα.
larissanet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια